Hop til indhold
svend67

Tur til Tyskland

Recommended Posts

Jeg har planer om en 2 dages tur til Tyskland ikke alt for langt fra Hamburg men steder som det gamle flate rate altså man betaler en entre og derefter nogle chatoner eller lign til at bruge på sjov gerne med mulighed for at overnatte på stedet eller lige i nærheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flate rate steder er ikke lov længere i Tyskland, så der kommer du ikke videre. De findes ikke længere!

Jeg vil ligevel anbefale dig hellere at bruge mere penger og få en bedre oplevelse på f.eks. Saunaclub Harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 11 timer siden:

Flate rate steder er ikke lov længere i Tyskland, så der kommer du ikke videre. De findes ikke længere!

Der findes flere steder, hvor man udover entreen tilkøber et antal jetoner - og det plejer at være til mere rimelige priser end på FKK - mener at f.eks. Fantasy-Lounge tilbød entre og 5 eller 7 gange fornøjelse til € 130,- - og de ville jo hurtigt være væk på FKK, men uden mulighed for forlængelse, hvis man endelig har fundet en fornuftig dame, som på FKK og ofte kun en hurtig omgang på max. 20 min., hvor man sjældent får lov at styre showet - men det jo som forskellen mellem at køre en folkevogn og en Tesla - man får hvad man betaler for og må bare sørge for at nyde turen fra A-B og bumpene på vejen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Der findes flere steder, hvor man udover entreen tilkøber et antal jetoner - og det plejer at være til mere rimelige priser end på FKK - mener at f.eks. Fantasy-Lounge tilbød entre og 5 eller 7 gange fornøjelse til € 130,- - og de ville jo hurtigt være væk på FKK, men uden mulighed for forlængelse, hvis man endelig har fundet en fornuftig dame, som på FKK og ofte kun en hurtig omgang på max. 20 min., hvor man sjældent får lov at styre showet - men det jo som forskellen mellem at køre en folkevogn og en Tesla - man får hvad man betaler for og må bare sørge for at nyde turen fra A-B og bumpene på vejen ;-)

Det har du ret i. La Vita udenfor Osnabruck og Dolce Vita i Wagenfeld har vel det princip. Men det med boll så meget du lyster er der ikke længere, og de kører vel hellere ikke længer med gruppesex længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 6.10.2021 at 15:57:

Det har du ret i. La Vita udenfor Osnabruck og Dolce Vita i Wagenfeld har vel det princip. Men det med boll så meget du lyster er der ikke længere, og de kører vel hellere ikke længer med gruppesex længere.

Det er lige det jeg leder efter findes der steder som dem i Hamburg Bremen Hanover det er der max jeg vil køre til.. Mht til harmony I Hamburg hvad skal man regne med at aftale med pigerne koster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud som om Club Frivol

https://www.spafrivol.de/

igen har åbnet med flere af de gamle piger som Nikki og Adriana m.fl. - og med kun € 20,- i entre, er det noget af et tilbud og man finder næppe billigere flatrate i Tyskland - man skal blot være indstillet på at det er en blanding af one on one med tilskuere og GangBang på samlebånd ;-)

Her er et link mere:

https://www.swinger-welt.com/swingerclubs-hamburg/club-frivol/

Men jeg tvivler på den er helt uptodate.

Penthouse/Sexyland kender jeg ikke, men de afholder åbningsparty d. 29/30. oktober:

http://sexyland.hamburg/

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.10.2021 at 20:31:

Det ser ud som om Club Frivol

https://www.spafrivol.de/

igen har åbnet med flere af de gamle piger som Nikki og Adriana m.fl. - og med kun € 20,- i entre, er det noget af et tilbud og man finder næppe billigere flatrate i Tyskland - man skal blot være indstillet på at det er en blanding af one on one med tilskuere og GangBang på samlebånd ;-)

Her er et link mere:

https://www.swinger-welt.com/swingerclubs-hamburg/club-frivol/

Men jeg tvivler på den er helt uptodate.

Penthouse/Sexyland kender jeg ikke, men de afholder åbningsparty d. 29/30. oktober:

http://sexyland.hamburg/

 

Hvordan fungerer det club frivol? Og hvor ser du pigerne henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
qwerty3spam skrev, for 11 timer siden:

Hvordan fungerer det club frivol? Og hvor ser du pigerne henne?

Der er jo ikke nogen "faste" piger - dvs. det er der alligevel, men det er nærmest som en swingerclub med sex-garanti - uden du dog kan være 100% sikker, da der som regel er andre mænd, der kommer foran i køen - men hvis du er pige og gerne vil kneppes af mange mænd - så er klubben lige noget for dig ;-)

Men ellers sætter man sig i baren efter at have klædt om og taget bad (vil anbefale dig selv at medbringe, cloogs og badekåbe). Så kan du snakke og holde øje med når pigerne får en kurv med div. nødvendigheder - og så er det ellers med at følge med i gåsegang efter pigerne til det rum/sted, de nu vælger - og så smile til pigen og håbe på hurtigt at komme i betragtning i halvmørket - eller blive overset ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 8 timer siden:

Har du bestemt dig for hvad du skal besøge?

Ja jeg tager til hannover og besøger enten club kønig eller club rosen Garten hvilket bestemmer jeg nok på dagen.. Derefter tager jeg til Hamburg og overnatter på et hotel tæt på rebberbahn om jeg tager i harmony eller bliver i rebberbahn kvarteret bliver også først bestemt når jeg er der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
svend67 skrev, for 9 timer siden:

Ja jeg tager til hannover og besøger enten club kønig eller club rosen Garten hvilket bestemmer jeg nok på dagen.. Derefter tager jeg til Hamburg og overnatter på et hotel tæt på rebberbahn om jeg tager i harmony eller bliver i rebberbahn kvarteret bliver også først bestemt når jeg er der 

Det er nu besluttet at det bliver klub kønig I hannover da jeg idag ringede til de 2 clubber kønig er der pt mellem 8 og 10 piger hver dag idag var de 8 og club rosen var der 4.  Hvis der evt er nogle der vil mødes der nede så sig til der vil ikke blive tale om fælleskørsel da jeg altid køre selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe
svend67 skrev, den 18.10.2021 at 17:36:

Tak for info turen er nu planlagt til den 17 og 18 Nov 

Ved du om man skal være vaccineret nu for at være sammen med nogen i Hamburg nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis dem du besøger følger Corona regler i Tyskland så skal du. Hamburg området kører det de kalder 2 g i forhold til Corona og 2 g betyder kun adgang for vaccinerede og raskmeldte... Dvs at man skal være en af de 2 ting for at lave alt andet end at handle i et supermarked 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...