Oldtimer 4580 Skrevet 5. Oktober, 2021 Kære brødre. Der er jo en gruppe GP (eller deres pimps), der er begyndt at kræve et billede, før vi besøger dem. På whatsapp, er der kommet en ny funktion. Når man sender et billede, kan man vælge denne funktion, så vises billedet kun én gang, herefter slettes det (også hos afsenders whatsapp). Det bliver ikke overført til modtagers telefon. Dette er måske en god mulighed, hvis en af disse piger påvirker en lille legemsdel mellem benene. Venligst OT (der er GP-grounded p.t.) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 5. Oktober, 2021 2 tryk på min telefon, så har jeg taget et screenshot. Så tror ikke funktionen er særlig sikker. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 5. Oktober, 2021 Jeg kommer aldrig til at sende et foto af mig selv til en GP. Hun har intet at bruge det til. Hvis hun vil afvise mig i døren, er det helt fint, og det respekterer jeg, men et foto kommer der ikke. Jeg har også oplevet GPer, der vil have man SMS/ringer fra et nummer, der kan slås op på fx DGS med navn. De piger går jeg så også udenom. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 5. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 53 minutter siden: Jeg kommer aldrig til at sende et foto af mig selv til en GP. Hun har intet at bruge det til. Hvis hun vil afvise mig i døren, er det helt fint, og det respekterer jeg, men et foto kommer der ikke. Jeg har også oplevet GPer, der vil have man SMS/ringer fra et nummer, der kan slås op på fx DGS med navn. De piger går jeg så også udenom. 100% enig - Det er vigtigt at vi alle står sammen om dette, så er der nogle piger der kræver dette = Ingen kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 5. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 4 timer siden: Jeg kommer aldrig til at sende et foto af mig selv til en GP. Hun har intet at bruge det til. Hvis hun vil afvise mig i døren, er det helt fint, og det respekterer jeg, men et foto kommer der ikke. Jeg har også oplevet GPer, der vil have man SMS/ringer fra et nummer, der kan slås op på fx DGS med navn. De piger går jeg så også udenom. Lyder rigtig fornuftigt at du ikke sender et billede, og jeg giver dig ret. Hvad skal hun eller jeg bruge det til. Derfor kan det også undre mig vildt, at så mange mænd spørger efter et ansigtsbillede af mig, når de kan se stort set alt det andet, imens jeg intet ser af dem, pånær de mænd der elsker at vise og sende Dickpics eller at jeg skal se deres tatoveringer og helst sige de er flotte selvom de er tudegrimme. De værste er dem, der efter man har lavet en aftale, og de har fået en adresse så lige kommer med dette. Jeg kommer kun, hvis jeg må se et ansigtsbillede af dig. Der er sgu så mangle luskede og lumre mænd derude. Disse mænd er med til at ødelægge det for the good guys. Og ja, jeg er med på at rigtig mange især udenlandske kvinder snyder med både det ene og det andet. Her er der jo kun at sige. Vend om i døren, spar pengene og tag hjem og lav en spiller istedet for. God aften in the real world 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 5. Oktober, 2021 Jeg lyver ikke… Jeg sendte ALTID mit bedste portrætfoto til de nysgerrige, når den forespørgsel opstod - her kommer det: 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 5. Oktober, 2021 Cogb skrev, for 5 timer siden: 2 tryk på min telefon, så har jeg taget et screenshot. Jeg kender ikke nærmere til den nye funktion i Whatsapp, men generelt kan apps godt blokere telefonens screenshot-funktion. Man kan selvfølgelig altid tage et billede af skærmen med et *andet* kamera Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg