Hop til indhold

Trine Tease i Kolding

Featured Replies

Skrevet

2. gang jeg var sammen med Trine var få dage efter jeg havde besøgt hende i Aarhus. Jeg havde tænkt på hende lige siden og da hun heldigvis kom forbi Kolding ugen efter måtte jeg bare møde hende igen.

Denne gang dog kun en halv time eftersom jeg helt sikkert ville være helt tom allerede efter første omgang :D

Lidt mere diskrete omgivelser end i Aarhus og et ganske hyggeligt rum og en ok seng.

Og igen blev jeg helt blød i knæene da Trine kom ind og kyssede mig. Hun er bare så vidunderlig sød, smuk og fræk. Jeg har næsten lyst til at skrive at vi elskede men det var det naturligvis ikke. Men den halve time hvor jeg kneppede hende forfra, bagfra, hende på toppen, i munden for til sidst at sprøjte ud over hendes kæmpestore vidunderlige bryster fløj bare afsted. Hvis jeg kunne og havde mulighed for det ville jeg besøge hende hver dag.

Tak for sidst Trine og håber snart vi ses igen.

Kys og kram :) :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.