Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af at møde Silvia igen (2. gang).

Nu er der mange anmeldelser af hende. Er det hende på billederne? Ja. Er hun lige så lækker på billederne? Ja, men hun er endnu mere lækker i real life. Hun er virkelig en veldrejet kvinde.

Jeg sendte hende en sms dagen før for en aftale, og hun vente hurtigt tilbage, og hun kunne den tid jeg havde foreslået. Super nemt.

Jeg møder på det aftalte tidspunkt, bliver lukket ind af døren, hvor hun følger mig til et ret mørkt mindre værelse, så fast forward til hvor jeg er nøgen foran denne smukke kvinde.

Hun tager tøjet af.. wow! Hun har en flot timeglasfigur, store bryster, smukt ansigt og flotte mørke øjne. Virkelig smuk og lækker.

Efter en kort snak, så bliver Jeg bedt om at ligge mig på sengen på maven og slappe af. Derefter begynder Silvia langsomt massagen. Dejligt hvordan hun langsomt startende fra benene kærtegner kroppen med varm olie. Hun bruger ikke kun sine hænder men også hele sin krop og dejlige bryster til at massere med.

Man mister tidsfornemmelsen, men jeg tror der går 10-15 min så skal jeg vende mig om på ryggen. Og så bliver det virkeligt godt. Silvia kan sit kram.

Jeg vil ikke skrive så meget om det, da jeg ikke har ord til hvor dejligt hendes behandling er. Det skal bare opleves.

Efter det var overstået, så lå vi og snakkede om interesser, arbejde, musik og alt mellem himmel og jord.

Hun er sød, intelligent, rar, smuk, lækker og fantastisk at være sammen med. Helt klart en af de dejligste kvinder jeg nogensinde har mødt.

Pas godt på hende. Jeg vil besøge hende hver gang hun er i Aalborg.

Jeg tvivler på, at der er nogen der har mødt denne fantastiske kvinde vil sige mig imod. Hun er helt sikkert besøg værd.

Silvia, hope to see you again soon.

https://annoncelight.dk/showad/225384

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Silvia er rigtig lækker og den første jeg oplevede lingam massage med. 

Jeg har også mødt hende et par gange, men det er efterhånden ved at være lang tid siden. 

Det lingam er lidt svært at forklare, men den der dejlige følelse man har i kroppen måske 10 sekunder før en normal orgasme, den har man bare i flere minutter inden orgasmen kommer, når pigen kan sit kram ved lingam massagen, og det kan Silvia. Det er ret så fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det nogle måneder siden jeg skrev anmeldelsen. Og jeg har besøgt Silvia flere gange siden. For mig er hun er garanti for en dejlig oplevelse.

Jeg synes at oplevelsen sammen med hende bliver bedre for hver gang jeg besøger hende.

Silvia, hope to see you next time you are in Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Silvia.dk skrev, den 10.2.2022 at 20:45:

Thank you for your reviews,I am pleased to see how many people can enjoy my service and lucky for having so relaxed and open gentlemen.

Warm kisses,

Silvia

Do you have strapon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborgmand skrev, for 29 minutter siden:

Hejsa

Er der andre end undertegnede der synes hun er svær og lave en aftale med ?

Hej Aalborgmand

Nej det synes jeg ikke. Jeg har besøgt hende en del gange efterhånden og kommunikationen har altid været tip-top og det har været let at få en aftale også der hvor det passede mig.

Jeg kan se hun er i Aalborg pt., men jeg må undvære hendes søde væsen og fantastiske massage i denne omgang grundet arbejdsmæssige forhold. Håber hun kommer retur i marts/april.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborgmand skrev, den 20.2.2022 at 17:44:

Hejsa

Nej det synes ikke. Hun plejer at svare indenfor nogle timer. Hun er jo eftertragtet men alligevel finder man let en tid hvor jeg lige kan nogle dage frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Aalborgmand skrev, den 20.2.2022 at 17:44:

Hejsa

Hun kan være svær, at lave aftale med på selve dagen. Det hænger nok sammen med, at hun som andre skriver er eftertragtet, men også at hendes seancer tager lang tid, mindste tiden er 45 min og mange booker sikkert længere tid, når det er tantra m.v. 

Det er heller ikke mit indtryk, at hun har specielt mange kunder om dagen og måske derfor, at hun altid leverer fantastisk godt. Har selv besøgt hende nogle gange. 

Jeg synes nemmeste kontakt til hende er mailen. Men skriv til hende et par dage før du ønsker en tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dejlig og smuk. Jeg har besøgt hende før, men det er længe siden. Hun fortalte mig, at hun huskede mig godt, for jeg var en af hendes første kunder i Aalborg.

Hendes koncept er massage, og det gør hun utroligt godt. Hun har øjenkontakt. Hun smiler igen, når man smiler til hende. Hun er i det hele taget rigtig sød. For en ældre herre som mig og sikkert også er for yngre er det utroligt dejligt at være så tæt på en velskabt yngre kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...