Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg var forbi og besøge Linda idag. Hold nu ferie en dejlig pige! Hun er smuk og har sådan en dejlig og bekymringsfri energi. Jeg følte mig så afslappet og tiden med hende gik alt, alt for hurtigt. De varmeste anbefalinger herfra.

Jeg gider ikke det der med at give karakter. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at DM mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun ser dejlig ud men hører under selfie mafiaen.

Jeg skulle sende selfies med åbne/lukkede øjne eller en tunge + facebook profil + billede fra arbejde f.eks. Linkedin. Come on...... det kommer ikke til at ske for mit vedkommende.

For hendes sikkerheds skyld.. helt ærligt bare send en "forkert" adresse og check mig ud gennem vinduet som andre GP'er gør. 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 15 timer siden:

Ja hun ser dejlig ud men hører under selfie mafiaen.

Jeg skulle sende selfies med åbne/lukkede øjne eller en tunge + facebook profil + billede fra arbejde f.eks. Linkedin. Come on...... det kommer ikke til at ske for mit vedkommende.

For hendes sikkerheds skyld.. helt ærligt bare send en "forkert" adresse og check mig ud gennem vinduet som andre GP'er gør. 

/B

Ja, hvorfor sender folk disse billeder og oplysninger, det er mig virkelig en gåde. 
Der er jo ingen, som ved om det bliver brugt til noget kriminelt i DK eller udenfor DK’s grænser. Især nu om dage, hvor meget er digitalt. 
En person som modtager disse selfie billeder og oplysninger, kan jo udgive sig for at være afsenderen af billederne og oplysningerne. 

Det er ihvertfald ikke for pigens sikkerheds skyld. Hvilken beskyttelse får pigen, fordi vedkommende har sendt selfie billeder. Tror hvis man er ude på ballede, så er man nok også ligeglad med de billeder man sender, de har nok ikke meget at miste i livet. 

Vi skal ikke lade dem lave spillereglerne. Derfor synes jeg personligt, at man skal tænke sig om, og holde sig væk fra Piger, som vil have den slags oplysninger. Husk på, hvis de ikke får kunder, så kan det være de kommer væk fra det mærkelig koncept. 

/P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener ikke folk skal sende private oplysninger, billederne kan man måske overleve (det er ikke oplæg til debat, man kan synes om det hvad man vil) Mange fyre sender selfies med uopfordret, men at sende FB, LinkedIn eller lignende er nok noget de færreste ønsker...

Når det så er sagt, så er det mit indtryk at politiet er ret godt i gang med at fange og sende piger ud af lander lige for tiden, og jeg tror dem som er ekstra forsigtige står noget bedre end dem som ikke passer så godt på.

Rygtet går at Lays og hendes veninde lige er blevet snuppet og det synes jeg er forfærdeligt - hun havde sidste gang hun var her (august) hyret "selfiebanden" som agentur, men denne gang var hun selvadministrerende, jeg var hos hende dagen før hun blev taget :(. Det er naturligvis ikke bevis for at det sikrer pigerne, men man kan da ikke bare lukke øjnene for den udfordring de står med.

Jeg kender en anden som står for alt selv, hun har i lang tid krævet to pik selfies, og det virker for hende, hun har for nogle år siden haft besøg af politiet som stormede ind på baggrund af naboer der klagede over for mange gæster kom og gik sagde hun, politiet fandt ikke noget, men hun ønskede ikke at prøve det igen, så hellere miste nogle kunder.

Jeg understreger for 10. gang at jeg ikke siger folk bare skal sende alt muligt til piger, agenter (som f.eks. selfiebanden) eller bagmænd hvis der er eksempler på det, men jeg synes også det er billigt bare at se bort fra deres situation - jeg oplyser gerne at jeg har leveret data som pigerne ikke kunne spore mig på, men stadig nok til at de havde god grund til at tro på at en flink mand ville komme forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
Hulbror skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener ikke folk skal sende private oplysninger, billederne kan man måske overleve (det er ikke oplæg til debat, man kan synes om det hvad man vil) Mange fyre sender selfies med uopfordret, men at sende FB, LinkedIn eller lignende er nok noget de færreste ønsker...

Når det så er sagt, så er det mit indtryk at politiet er ret godt i gang med at fange og sende piger ud af lander lige for tiden, og jeg tror dem som er ekstra forsigtige står noget bedre end dem som ikke passer så godt på.

Rygtet går at Lays og hendes veninde lige er blevet snuppet og det synes jeg er forfærdeligt - hun havde sidste gang hun var her (august) hyret "selfiebanden" som agentur, men denne gang var hun selvadministrerende, jeg var hos hende dagen før hun blev taget :(. Det er naturligvis ikke bevis for at det sikrer pigerne, men man kan da ikke bare lukke øjnene for den udfordring de står med.

Jeg kender en anden som står for alt selv, hun har i lang tid krævet to pik selfies, og det virker for hende, hun har for nogle år siden haft besøg af politiet som stormede ind på baggrund af naboer der klagede over for mange gæster kom og gik sagde hun, politiet fandt ikke noget, men hun ønskede ikke at prøve det igen, så hellere miste nogle kunder.

Jeg understreger for 10. gang at jeg ikke siger folk bare skal sende alt muligt til piger, agenter (som f.eks. selfiebanden) eller bagmænd hvis der er eksempler på det, men jeg synes også det er billigt bare at se bort fra deres situation - jeg oplyser gerne at jeg har leveret data som pigerne ikke kunne spore mig på, men stadig nok til at de havde god grund til at tro på at en flink mand ville komme forbi.

Jeg har også kapituleret og er blevet accepteret af disse piger. Jeg tror dog ikke på at der ligefrem hersker en “‘mafia” bag dem. Langt ofte er det rent faktisk pigen selv du skriver med og hende der accepterer dig. De har så nok et kartoteket over accepterede kunder. 
hvad man ikke går glip af af skønne villige unge tøser ved at boykotte dem:-)

lige nu er der et hav af søde piger fra “selfie-banden” i kbh. Alle leverer super gfe med utallige ekstras. Alle piger er fra 19-23 år. 
tak for kaffe!

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
BUC2610 skrev, for 5 minutter siden:. Alle leverer super gfe med utallige ekstras. Alle piger er fra 19-23 år. 
tak for kaffe!

Ja - der tilbydes et utal af ekstras, da absolut intet er med i basisprisen. Så skal du ud i noget gfe med super- eller megafransk så bliver det en dyr fornøjelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Pris og kvalitet hænger bare sammen. Og med de piger er det altså bare kvalitet. Inklusiv ungdom. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 7 timer siden:

Hmmm..... hvorfor og hvordan skulle politiet kunne sende pigerne ud af landet? Prostitution er lovligt i DK og hvis pigerne er fra EU (f.eks. Baltikum) kan de opholde sig her frit og arbejde som de ønsker?

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BUC2610 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har også kapituleret og er blevet accepteret af disse piger. Jeg tror dog ikke på at der ligefrem hersker en “‘mafia” bag dem. Langt ofte er det rent faktisk pigen selv du skriver med og hende der accepterer dig. De har så nok et kartoteket over accepterede kunder. 
hvad man ikke går glip af af skønne villige unge tøser ved at boykotte dem:-)

lige nu er der et hav af søde piger fra “selfie-banden” i kbh. Alle leverer super gfe med utallige ekstras. Alle piger er fra 19-23 år. 
tak for kaffe!

BUC

lige præcis....

Jeg sender bare det de beder om, de bliver så glade....... og føler sig sikre.

Jeg tror der er mange andre meget meres spændende mennesker at "afpresse" end lige lille mig fra stor københavn !

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 27 minutter siden:

Hmmm..... hvorfor og hvordan skulle politiet kunne sende pigerne ud af landet? Prostitution er lovligt i DK og hvis pigerne er fra EU (f.eks. Baltikum) kan de opholde sig her frit og arbejde som de ønsker?

/B

Ja prostitution er lovligt men det tror jeg ikke uregistreret arbejde er, og nogle har måske udfordringer med opholdstilladelse oveni.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...