Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Lora i dag. Havde bestilt en time med SF og COF.

Stor, flot lejlighed på Islands Brygge 5 minutters gå afstand fra metro. Parkering er derimod lidt sværere. Jeg fandt en plads i blå zone ca. 10 minutters gang derfra.

Hun er virkelig smuk og nærmest dukke agtig. Ret lille, mindre end forventet ud fra billederne, men det gør ikke spor.

Hun virker som om, hun virkelig godt kan lide sex. Liderlig så det basker og meget nærværende. Kysser rigtig lidenskabeligt. Da vi var færdige, puttede hun sig ind til mig og nussede mig alle mulige steder. Jeg vil faktisk sige, at hvis vi taler om GFE, tror jeg hun tager pokalen. Engelskkundskaberne er ikke til en Phd, men det er godt nok, og hun gør sig umage for at få samtalen til at køre. Faktisk er hun bare super sød!:rolleyes:

Hun tog også COF som en champ. Der var ingen restriktioner, hun tog bare imod. Og tanken var fuld, jeg tror Peter North ville have givet mig thumps up:biggrin:

Hun er her 10 dage endnu, og kommer måske igen senere. 

 

Link her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Facial_007 skrev, for 11 minutter siden:

Ret lille, mindre end forventet

hvad vil det sige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Facial_007 skrev, for 12 minutter siden:

tanken var fuld, jeg tror Peter North ville have givet mig thumps up:biggrin:

Genial sætning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop besøgt Lora i dag og vil gerne bakke trådstarter op på nærmest alle punkter. 
Lora er petite og lækker. Jeg vil skyde hende til 155 cm. Hun har et pænt ansigt og en dejlig solbrun krop. Brysterne er ikke så store, men faste. Hun er ikke så snaksalig, men det er nok fordi, at hendes engelsk ikke er speciel godt. Hun svarer dog sødt og velvilligt på alle spørgsmål. Og pigen er virkelig cute. Man kan simpelt hen ikke undgå at kunne lide hende<3 Derfor også dette indlæg. 
Som trådstarter skriver, så er hendes gfe-evner uovertrufne. Noget af det mest sensuelle og kærlige væsen suppleret med tungekys, holden i hånd, omfavnelse og nærvær. Ypperligt. 
Omkring selve sexen kan jeg kun supplere med, at det var noget af det bedste Superfransk, jeg har prøvet fra så ung en pige:P På niveau med Julia, Matylda og Katrynaa, og det siger ikke så lidt. 


Loras alder på 20-21 år passer fint.. Jeg er taknemmelig over, at så ung en tøs (mod betaling) orker en gammel gut som mig:)

Hun har altså ikke så.travlt længere, som andre tråde indikerer. Let at komme igennem til. Jeg bruger altid WhatsApps. Hun er her godt 1 uge endnu. 
Miller’s

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Jeg fik også lige skudt weekenden igang hos Lora. Hun er ubeskriveligt lille og petit og meget servicemindet. Sammenlignet med Mary synes jeg Mary er mere nærværende og på. Måske er Lora bare ved at få nok af os:-). Men super dejlige kys, berøringer, superfransk, sex og så fik jeg lov til at skyde ladningen af i hendes smukke ansigt. Her tog hun igen imod som en champ!

God weekend derude i solen:-) 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Var en time hos Lora i dag.

Hold da op en pragtfuld time :P

Lora er den dejligste, smukkeste, sødeste og kærlige lille pige  <3

Hun er her kun 6 dage mere, så jeg har bestilt næste time, inden det er for sent. :wub:

Benjamin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 2 minutter siden:

Hun er fra Ukraine 

Men iflg Instaen åbenbart den russisktalende minoritet, eller fra Rusland. Det passer med mønsteret for denne bagmandsstyrede gruppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

@Mr_Facial_007, @Miller's Crossing, @BUC2610, @Benjamin m.fl. der har besøgt hende: Billederne kan findes på en Instagram profil. Er det virkelig hende, eller er billederne blevet skiftet ud? Vil jo nødigt beskylde nogen for snyd hvis det ikke er berettiget.

Efter min bedste overbevisning er det hende på billederne. Hun havde selvfølgelig ikke make-up på, da jeg mødte hende. Men ansigtsformen, øjenbryn, øjne, næse, mund, hår og kroppen matcher med billederne. Farven på håret er ikke hendes rigtige, i hårkanten på panden, kunne man se, at hun naturligt er sorthåret. De 3 billeder med bladet passer perfekt, også den lille halskæde.

Jeg var grundigt rundt overalt på hende, og har aldrig mødt smukkere lille pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kigget på hendes annonce nogen gange ,er hendes priser ikke gået op eller er det bare mig .

1 time 2000 kr uden tilkøb mener den var 1500-1600 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, 1 time siden:

Nu har jeg kigget på hendes annonce nogen gange ,er hendes priser ikke gået op eller er det bare mig .

1 time 2000 kr uden tilkøb mener den var 1500-1600 kr

Priserne har ikke ændret sig, hun har været over mit budget fra start af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

Er priserne fra de her piger ikke steget? jeg mener at SF var en del pakken men nu er det 200,- ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Antoninus skrev, for 32 minutter siden:

Er priserne fra de her piger ikke steget? jeg mener at SF var en del pakken men nu er det 200,- ?

Det er fuldstændig latterligt. Hvem gider en sutter med gummi på?

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh hun har været her en måned og har fået skyhøje anmeldelser af alle - og deraf sikkert også grotesk mange besøg - jeg kan godt forstå at hun sætter prisen 25% op for enten at tjene mere eller også hvile understellet en smule… 

hvis Mary satte prisen op så kom jeg stadig forbi for hun er alle pengene værd også… 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

Priserne er da mere baseret på pigernes udseende end anmeldelserne de får? eller tager jeg fejl? måske falder priserne hvis de ikke får nok besøg pga selfies osv?


 

Redigeret af Antoninus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antoninus skrev, for 7 minutter siden:

Priserne er da mere baseret på pigernes udseende end anmeldelserne de får? eller tager jeg fejl? måske falder priserne hvis de ikke får nok besøg pga selfies osv?


der står bare bj i "basic pakken" men så står der intet om SF selv under extras?

Hun rejser den 14. - skriv til hende selv og forhør dig.  Udseende er jo en smagssag og jeg tænker at når mændene har stået i kø hos hende til 1500 kr - og alle har sagt at de dig derfra med smil på læben - så skal man ikke have gået ret mange minutter på CBS for at kende lidt til markedskræfter og udbud/efterspørgsel - og jeg tænker at hun (eller hendes pimp) har tænkt går-den-så-går-den og skruet prisen op.  
jeg har ikke været hos hendes - jeg har været 2 gange hos Mary og gik derfra med sved på panden og rystende ben efter en meget lækker Time med heftig lagengymnastik - og så giver jeg gerne omkring de 2000 - når pigen gør det så godt.  Så jeg tænker at du ikke skal tænke meget over det - kom afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...