Hop til indhold
The Rider

Massage i Thailand del 2

Recommended Posts

Vi er nu kommet til de sidste 10 dage af ferien og er via bus kørt fra Hat Yai til Phuket by.

Om onsdagen tager jeg bussen til Patong, 30 min. kørsel, alene, konen bliver i Phuket by

Jeg elsker Patong men denne tur blev lidt grænseoverskridende for mit vedkommende.

Går rundt i gaderne ser på folk og masser af massageklinikker hvor pigerne står udenfor og prøver og trække en ind til lidt massage.

Siger nej mange steder men så pludselig dukker en rigtig smuk pige op og jeg indvilger i 1 times oliemassage til 350 bath.

Vi går op på 1 sal til et af massagemadrasserne, jeg tager mit tøj af og lægger mig

Hun tager sit skørt af og kommer tilbage og begynder massagen.

Hun giver en dejlig massage men kredser rigeligt omkring bagdøren hvilket pirrer mig meget.

tiden kommer hvor jeg skal vende mig om på ryggen, jeg nyder virkelig synet af hende, rigtig smuk og nogle dejlige bryster, rigtig sød og snakke med.

Efter lidt tid kommer så spørgsmålet om jeg vil have et hj.

Hun har gjort mig godt liderlig så jeg vil have hele pakken, det kan hun ikke siger hun, jeg prøver og presse hende lidt mere og så siger hun at hun ikke kan fordi hun ikke er en rigtig kvinde.........

UPS der er en ladyboy jeg har fået massage af, er lidt rystet for jeg kan slet ingen tegn finde på dette, stemmen er okay, ingen adamsæble synligt og hvad man nu kikker efter.

Jeg ligger lidt, er blevet helt stum, hun / han nusser min penis og jeg må indrømme at jeg er i tænkeboks, hvilket hun/han kan mærke. disker op med en pris på 1000 bath for både massage og fuld pakke..... Efter en tid siger jeg ja, det må sgu prøves.

Skal ikke komme ind på enkeltheder men det er for mig særdeles grænseoverskridende og lege med en andens penis men jeg er simpelthen så liderlig at jeg bare gør det.

Vi får overstået seancen og jeg forlader stedet og vandrer rundt i gaderne, ender ved mit "gamle" massagested fra første, 2 og 3 gang jeg var i Patong....... Een af pigerne (min gamle massør) kunne kende mig på afstand og råbte, darling u back come here.

2 gang jeg var i Patong havde hun boet hos mig på hotellet alle 14 dage. en rigtig sød pige.

Jeg ville ikke bare stå og snakke med hende på gaden så jeg bestilte en times oliemassage og vi gik ind.

Der var gensynsglæde fra begge sider og jeg fik rigtig god massage og jeg fik fortalt hende at jeg var blevet gift siden vi sidst havde mødtes.

det endte med at jeg måtte forlænge til 2 timer, fik HJ kys og fik leget med hende som tidligere

fik gjort hende rigtig liderlig, det sås tydelig på øjnene samtidig med hun var pjask våd.

Den dag fik jeg altså 3 timers massage inden for 4 timer.

Hun fortalte i øvrigt at der var mulighed for at hun kom til Danmark, hvis hun gør så glæd jer hun er en fremragende massør, ikke meget for hele pakken men hj og GFE er lige hende, ihvertfald med mig.

Jeg tog til Patong en gang mere den uge, konen var med, det var meningen hun også skulle have massage, men da det kom til stykket ville hun ikke, så jeg gik en tur selv medens hun var i centret og kikke, jeg gik til mit gamle sted men min ynglingsmassør havde en kunde og jeg gad ikke vente 40 min. så fandt et andet sted med en sød pige, sikrede mig hun ikke var ladyboy , hehe, og fik en gang massage, en rigtig hyggesnak og en afslutning med hj kys og leg med hende, hun havde større bryster end man normalt ser hos en thai og under snakken fortalte hun også at hun ikke var rigtig Thai, rigtig sød pige.

Her slutter min fortælling om min thailandstur, håber ikke jeg har kedet jer.

The

Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...