Skiderik 667 Skrevet 3. Oktober, 2021 Er der nogen der kan berette lidt om hende. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/freya/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheEagle 114 Skrevet 4. Oktober, 2021 Hej Skiderik Har besøgt Freya en del gange og kan kun anbefale hende. Hendes tilstedeværelse er optimal, og spektret går fra sexkilling til sexløve. De skønneste øko babser sætter i min verden prikken over i’et Og så er Freya en utrolig vidende og smart kvinde. Så mulighed for post-sex snakke der har substans. Rigtig god fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 667 Skrevet 4. Oktober, 2021 TheEagle skrev, 1 time siden: Hej Skiderik Har besøgt Freya en del gange og kan kun anbefale hende. Hendes tilstedeværelse er optimal, og spektret går fra sexkilling til sexløve. De skønneste øko babser sætter i min verden prikken over i’et Og så er Freya en utrolig vidende og smart kvinde. Så mulighed for post-sex snakke der har substans. Rigtig god fornøjelse Det lyder lovende. Det var især hendes bryster som i den grad ser indbydende ud. Er de lige så flotte som billederne antyder? Har hun også et kønt ansigt eller hvordan vil du beskrive hende? Tak for dit input 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheEagle 114 Skrevet 4. Oktober, 2021 Hej igen Skiderik Jeg har lært over tid (og jeg har været her på jorden i lang tid ;-) at brysters udseende eller udtryk er meget subjektivt. Så hvad jeg synes er perfekt er måske mindre perfekt i din eller en andens verden. Jeg synes de er lige så flotte som billederne viser. Og Freya er en kvinde som jeg ville vende mig om efter, hvis jeg så hende på gaden eller på en bar. Jeg synes hun er smuk og bemærkelsesværdig ! Så : afsted med dig, action speaks more louder than words 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 667 Skrevet 4. Oktober, 2021 TheEagle skrev, for 19 minutter siden: Hej igen Skiderik Jeg har lært over tid (og jeg har været her på jorden i lang tid ;-) at brysters udseende eller udtryk er meget subjektivt. Så hvad jeg synes er perfekt er måske mindre perfekt i din eller en andens verden. Jeg synes de er lige så flotte som billederne viser. Og Freya er en kvinde som jeg ville vende mig om efter, hvis jeg så hende på gaden eller på en bar. Jeg synes hun er smuk og bemærkelsesværdig ! Så : afsted med dig, action speaks more louder than words Du har ret Jeg må afsted og mærke efter selv.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 7. November, 2021 (edited) Dejlige nye billeder af Freya, hvor den smukke blondine nu har selskab af balloner på nogle af billederne.. http://seductiongirls.dk/pigerne/freya/ Hvor er du bare smuk, Freya! 1000 Tak for smukke og fantastiske billeder. Redigeret 7. November, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Freya 20 Skrevet 1. December, 2021 TheEagle skrev, den 4.10.2021 at 15:25: Hej igen Skiderik Jeg har lært over tid (og jeg har været her på jorden i lang tid ;-) at brysters udseende eller udtryk er meget subjektivt. Så hvad jeg synes er perfekt er måske mindre perfekt i din eller en andens verden. Jeg synes de er lige så flotte som billederne viser. Og Freya er en kvinde som jeg ville vende mig om efter, hvis jeg så hende på gaden eller på en bar. Jeg synes hun er smuk og bemærkelsesværdig ! Så : afsted med dig, action speaks more louder than words Det er altså søde ord; tusind tak❤ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mutha Skrevet 21. Februar, 2022 ppd skrev, den 7.11.2021 at 13:04: Dejlige nye billeder af Freya, hvor den smukke blondine nu har selskab af balloner på nogle af billederne.. http://seductiongirls.dk/pigerne/freya/ Hvor er du bare smuk, Freya! 1000 Tak for smukke og fantastiske billeder. ja, hun har nogle fine balloner....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 21. Februar, 2022 Mutha skrev, for 20 minutter siden: ja, hun har nogle fine balloner....... og i farver....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 23. August, 2023 (edited) ... Øv! Så kom ugen..hvor Freya's profil pludselig er væk fra SG's hjemmeside. Som lyn fra en klar himmel. Gone. Forever. Så står man lidt der. Fanget. Med prikken i postkassen. Kunne du i det mindste ikke overtales til et par gæstevisit et par enkelte dage om måneden, kære Freya ? Nogle der ved noget mere? Ærgeligt når tæppet bliver revet væk under en, når ens favoritpiger pludselig stopper. Uden varsel midt i måneden. Hvorfor, dog ? Gennemsnitsalderen stiger altid (mere MILF), og mere her de seneste par måneder når yngre piger takker af... Redigeret 23. August, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivolimanden 8 Skrevet 28. Juli Den Freya der omtales her, er det hende der er hos PussyGalore nu. https://70210026.dk/freya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg