Hop til indhold

Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Teksten i dit opslag siger Holstebro, og i hendes info står der Holsted, hvor er vi ?

Skrevet
Vestjyde skrev, for 22 timer siden:

Teksten i dit opslag siger Holstebro, og i hendes info står der Holsted, hvor er vi ?

Det er en af de piger der pendler mellem bl.a. Holsted og Holstebro 

Skrevet
  • Author

Er da nogle da har besøgt hende?

Skrevet

De har ikke opdateret deres profiler i et par dage, så jeg tror, at de muligvis er kommet videre.
Men hvis de starter igen et andet sted, så er her min erfaring:
Maya og Jasmina er pigerne vist på billederne.
Ikke sikker på Alexa, der var en anden pige, der lignede lidt billederne, men meget mindre attraktiv.
Jasmina har en fantastisk krop, hvis du kan lide slank og ung, og et ganske smukt ansigt. Men hun har ingen interesse i at tilbyde en god service. Ville ikke engang sutte min pik. Men ikke de værste 15 minutter, hvis du bare vil losse inde i en sød ung ting, mens hun ligger der som en dukke.
Maya virkede sjovere, og jeg gætter på, at hun ville give en bedre service, men hun er ikke helt så smuk/god krop, som hun ser ud på billederne.
Som jeg har nævnt i en anden tråd, fik jeg opkald fra disse piger sent på aftenen et par dage efter besøg. Så vær forsigtig, hvis du bruger din 'egen' telefon, når du arrangerer et besøg.
Link til Jasmina her, de andre pigelinks er allerede i tråden.
https://annoncelight.dk/showad/324823

Redigeret af numsemand83

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.