Hop til indhold

Vildt og lækkert uden penetrering

Featured Replies

Skrevet

Er netop kommet hjem efter endnu et skønt besøg hos min favoritpige. Vi har nok været sammen 20-25 gange i år, og jeg har fået skønne udløsninger hver gang. Tilmed er det lykkedes mig at give hende en del sukkende og ægte orgasmer uden skuespil fra hendes side. Ikke hver gang, men næsten.

Mit ærinde denne gang er at fortælle lidt om, hvad vi gør, når pikken ikke helt slår til. Det sker ind imellem (jeg er 60), og især når der kommer gummi på. Min ven hader kondomet og protesterer ofte ved at blive halvslap. Surt når begge har lyst til at kneppe, men som mand må man se virkeligheden i øjnene og ikke forvente at kunne gennemføre ungdommens bedrifter 30-40 år senere. I alt fald ikke hver gang. Pigen, som er i 30-erne, og jeg har derfor udviklet en fræk og dejlig leg med masser af nærhed, kys og øjenkontakt. Med fingre og tunger inde alle de liderlige steder. Først langsomt og forsigtigt, siden mere fast og insisterende. For hver gang vi er sammen bliver det stadig mere frækt, tillidsfuldt og uden hæmninger, endda i en grad så jeg helt glemmer mit lille problem. Således også i går hvor hun afsluttede festen med at tage hele min ladning i munden, stadig med fræk øjenkontakt, selv om der var meget på kontoen, da jeg ikke havde haft sex i ti dage. - Mmmm, lød det fra hende, mens hun smagte på sæden, holdt mig i hånden, og så kærligt på mig. Hun er så sød og dejlig denne sensuelle pige, der har givet mig alt det, som jeg ikke får derhjemme. 

Det var ordene fra en taknemmelig mand, der tillader sig at tro, at der er andre herinde med samme problem som mig. Moralen er. Der er stadig håb, hvis man finder den rigtige pige og sammen kan udvikle tillid, noget der ligner kærlighed og de alternative teknikker, der skal til, når stivheden ikke tillader penetrering.

Alt det bedste fra Mr. Sensual

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 25 minutter siden:

Er netop kommet hjem efter endnu et skønt besøg hos min favoritpige. Vi har nok været sammen 20-25 gange i år, og jeg har fået skønne udløsninger hver gang. Tilmed er det lykkedes mig at give hende en del sukkende og ægte orgasmer uden skuespil fra hendes side. Ikke hver gang, men næsten.

Mit ærinde denne gang er at fortælle lidt om, hvad vi gør, når pikken ikke helt slår til. Det sker ind imellem (jeg er 60), og især når der kommer gummi på. Min ven hader kondomet og protesterer ofte ved at blive halvslap. Surt når begge har lyst til at kneppe, men som mand må man se virkeligheden i øjnene og ikke forvente at kunne gennemføre ungdommens bedrifter 30-40 år senere. I alt fald ikke hver gang. Pigen, som er i 30-erne, og jeg har derfor udviklet en fræk og dejlig leg med masser af nærhed, kys og øjenkontakt. Med fingre og tunger inde alle de liderlige steder. Først langsomt og forsigtigt, siden mere fast og insisterende. For hver gang vi er sammen bliver det stadig mere frækt, tillidsfuldt og uden hæmninger, endda i en grad så jeg helt glemmer mit lille problem. Således også i går hvor hun afsluttede festen med at tage hele min ladning i munden, stadig med fræk øjenkontakt, selv om der var meget på kontoen, da jeg ikke havde haft sex i ti dage. - Mmmm, lød det fra hende, mens hun smagte på sæden, holdt mig i hånden, og så kærligt på mig. Hun er så sød og dejlig denne sensuelle pige, der har givet mig alt det, som jeg ikke får derhjemme. 

Det var ordene fra en taknemmelig mand, der tillader sig at tro, at der er andre herinde med samme problem som mig. Moralen er. Der er stadig håb, hvis man finder den rigtige pige og sammen kan udvikle tillid, noget der ligner kærlighed og de alternative teknikker, der skal til, når stivheden ikke tillader penetrering.

Tak fordi du deler.

Det lyder som et skønt, kærligt og meget intenst møde:wub: 

- Og tak for at kaste lys over et emne, ift. manglende rejsning, som alt for ofte bliver forstummet pga. skam, hvilket er både ærgerligt og trist.

Skrevet
lotus skrev, for 18 minutter siden:

????Link!

Link her

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet

Link til pige :shock: og tak for det andet billede :shock:

Skrevet
Kun En Pige skrev, for 14 minutter siden:

Tak fordi du deler.

Det lyder som et skønt, kærligt og meget intenst møde:wub: 

- Og tak for at kaste lys over et emne, ift. manglende rejsning, som alt for ofte bliver forstummet pga. skam, hvilket er både ærgerligt og trist.

Hej igen,

Tak for respons,  du søde, spændende, belæste og, er jeg sikker på, livsnydende pige. Jeg skriver en mail til dig snart, så vi kan mødes, når jeg kommer til Odense.

Varme hilsener fra Mr. Sensual

Skrevet
matrix skrev, for 8 minutter siden:

Link til pige :shock: og tak for det andet billede :shock:

TS budskab handler om sexuelle virkemidler ved manglede rejsning og ikke om den specifikke pige. Derfor ligger indlægget under generel debat og ikke under anmeldelser. Jeg tror ikke vi skal forvente et link, det var det mit link-billede-joke handlede om.

Iøvrigt tak for et godt, positivt og livsbekræftende indlæg for os seniorer @Mr. Sensual

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 3 minutter siden:

TS budskab handler om sexuelle virkemidler ved manglede rejsning og ikke om den specifikke pige. Derfor ligger indlægget under generel debat og ikke under anmeldelser. Jeg tror ikke vi skal forvente et link, det var det mit link-billede-joke handlede om.

Tak OldGentlemann. Du har forstået mit ærinde 100%. "Min pige" modtager i øvrigt kun få kunder, og ingen nye i øjeblikket, så et link ville være overflødigt også af den årsag.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Tak OldGentlemann. Du har forstået mit ærinde 100%. "Min pige" modtager i øvrigt kun få kunder, og ingen nye i øjeblikket, så et link ville være overflødigt også af den årsag.

Beklager min link-joke, men jeg kunne ikke lade være.

Tror iøvrigt næsten jeg kan gætte hvem den dejlige kvinde er ^_^

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden:

"Min pige" modtager i øvrigt kun få kunder, og ingen nye i øjeblikket, så et link ville være overflødigt også af den årsag.

Men det er nu let, at gennemskue hvem det er. Ja det er en dejlig afslutning, når det kniber med rejsningen, det kan jeg bekræfte. :P

Skrevet

Jeg oplevede det samme som @Mr. Sensual beskriver, forrige gang jeg besøgte en pige.
Det er nok det nogle i en tidligere tråd kaldte 'Kondom-krakket' ... 
Vi løste det på lignende måde, der blev kælet, masseret og slikket, mens vi fortalte hinanden undervejs om vores erotiske fantasier - og oplevelser, for hendes vedkommende ...
Ret specielt, og meget intimt .. 
Jeg fik ikke udløsning, det virker lidt underligt på mig når jeg ikke er 'kampklar', så venter jeg bare til jeg kommer hjem ... 
Det betyder heller ikke så meget, det var en rigtig god oplevelse, så jeg regner da med at besøge hende igen ... 
Hun er i øvrigt også i midt trediverne .. men det er ikke den samme ... 
Hun er en flot pige i øvrigt, slank blondine med pæt store bryster .. og rigtig sød ... 

De piger, jeg har nævnt det for, siger at det er et ganske almindeligt problem .. god rejsning hjemme, men en lidt halvhjertet under et besøg ... 
Tror simpelt hen det er fordi der er så meget andet at fokusere på ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden:

Det lyder som en dejlig kvinde, du har fundet dig der. Og tak fordi du delte. Jeg har det oftest på samme måde, så for mig er penetrationsex også en sjældenhed. 

Desværre er det ikke lykkedes mig at finde en dansk gp, der kan tilbyde de ting, som du skriver 

Skrevet

Velkommen i de voksnes rækker - har selvfølgelig også prøvet det flere gange, men også kommet til konklusionen at holde mig til ganske få piger hvor forholdetbliver mere “intimt” kender hinanden ved hvad der tænder og det er muligt at slappe af da man på forhånd ved, at vi begge får en dejlig oplevelse alligevel :-) havde en øv oplevelse sidste gang hvor jeg selv af gode grunde skulle forsøge at få kondomet på - eiii det skal der lige øves lidt på bare få det ud af “jernhylsteret” det var en ommer. 

Skrevet

Jeg kender også den situation, men rent faktisk er selve fantasien og forløbet i min optik vigtigere end selve penetreringen.

For ca 14 dage siden havde jeg en ganske fantastisk oplevelse med Liv i Hårlev. Udgangspunktet var en JOI seance, hvor jeg spillede min pik foran hende. Det udviklede sig til en dejlig seance, hvor jeg spillede og nød at vise min pik frem. Liv har i de grader nærværende og deltagende og seancen var langt bedre end " frem og tilbage " 

Besøget huskes på alle detaljerne og den intimitet, fantasi og billeder af seancen, som foregår i hovedet i stedet for pikken. Udløsningen var derfor også ekstra lækker og stærk, og hun bød mig smage på mine egne safter, hvilket var prikken over i ´et

Skrevet
sneræven skrev, for 14 timer siden:

Jeg oplevede det samme som @Mr. Sensual beskriver, forrige gang jeg besøgte en pige.
Det er nok det nogle i en tidligere tråd kaldte 'Kondom-krakket' ... 
Vi løste det på lignende måde, der blev kælet, masseret og slikket, mens vi fortalte hinanden undervejs om vores erotiske fantasier - og oplevelser, for hendes vedkommende ...
Ret specielt, og meget intimt .. 
Jeg fik ikke udløsning, det virker lidt underligt på mig når jeg ikke er 'kampklar', så venter jeg bare til jeg kommer hjem ... 
Det betyder heller ikke så meget, det var en rigtig god oplevelse, så jeg regner da med at besøge hende igen ... 
Hun er i øvrigt også i midt trediverne .. men det er ikke den samme ... 
Hun er en flot pige i øvrigt, slank blondine med pæt store bryster .. og rigtig sød ... 

De piger, jeg har nævnt det for, siger at det er et ganske almindeligt problem .. god rejsning hjemme, men en lidt halvhjertet under et besøg ... 
Tror simpelt hen det er fordi der er så meget andet at fokusere på ... 

Sikke et fint skriv.

Ofte er vi så forhippede på at få orgasme og udløsning, at vi helt glemmer at være i nuet omkring vejen dertil.

For behøver et lækkert og sanseligt eventyr med en skøn og lidenskabelig kvinde overhovedet være bundet op på det? På udløsningen og orgasmen?

Måske for mænd af det yngre segment, er det af stor betydning, hvorfor jeg også selv har fravalgt besøg fra mænd under 45 år. MEN..!.der er bare så meget mere og andet forbundet med erotik end selve orgasmen og udløsningen, og ofte kan det ende med at blive en langt mere intens og pirrende oplevelse uden denne jagt, da man netop ER i kroppen på en helt anden måde, i stedet for i hovedet, der forventningsfuldt er på jagt efter den næste fysiske udladning med diller hård som sten.

Skrevet
Kun En Pige skrev, for 11 minutter siden:

Sikke et fint skriv.

Ofte er vi så forhippede på at få orgasme og udløsning, at vi helt glemmer at være i nuet omkring vejen dertil.

For behøver et lækkert og sanseligt eventyr med en skøn og lidenskabelig kvinde overhovedet være bundet op på det? På udløsningen og orgasmen?

Hvor er det sjovt eller belærende at høre at man ikke er den eneste i verden med dette problem! Har besøgt et par piger der blev ved med at spørge kom du kom du og så lidt overbærende fornærmet ud - har så også selv den anden vej været alt for insisterende på at pigen skulle have orgasme. Det har så aftaget lidt nu og fundet et sundere leje hvor det ikke er jagten på udløsning/orgasme men hele seancen der tæller og kommer den så er det jo bare ekstra bonus 

Skrevet
Kajakfisker skrev, for 5 minutter siden:

Hvor er det sjovt eller belærende at høre at man ikke er den eneste i verden med dette problem! Har besøgt et par piger der blev ved med at spørge kom du kom du og så lidt overbærende fornærmet ud - har så også selv den anden vej været alt for insisterende på at pigen skulle have orgasme. Det har så aftaget lidt nu og fundet et sundere leje hvor det ikke er jagten på udløsning/orgasme men hele seancen der tæller og kommer den så er det jo bare ekstra bonus 

Vi skal lære at slappe lidt mere af. VÆRE i stedet for GØRE, og så skal det hele nok gå. Og går det ikke, så går det jo nok alligevel.

Nogle kvinder og mænd hviler måske ikke helt nok i dem selv til at tage en manglende orgasme/udløsning afslappet - måske en konsekvens af vores præstationssamfund?

Skrevet

Tror desværre også det er dette præstations samfund vi er ved at stable på benene - små prinser og prinsesser der kommer ud i den store grumme verden... dette sammenholdt med at kønnene skal være ens se ens ud klæde sig ens som mand hvor man får et rap over nalderne hvis man kommer til at holde døren for en kvinde - det ville være dejligt hvis nogle af de gamle dyder blev taget op igen! 

Skrevet
Kun En Pige skrev, for 8 timer siden:

Lige præcis ... 
Jeg er ret ekset med at kropskysse og kramme ... og at slikke pigen ... varme hende ... whoooowww ... 
Tror egentlig vi er meget gearet til det fra naturens hånd, det er derfor vi mænd reagerer på bar hud .. ligemeget om det er ryg, skuldre eller ben, eller ... 
Det skal kysses.

Måske er problemet at vi er meget produktorienterede ... der skal være et resultat, i dette tilfælde orgasmen ... 
Jeg synes nogle gange orgasmen kan være lidt en lyseslukker, sådan lidt, øv, nu er det dejlige overstået ...
Tror dog man kan nå nogle ret intense højder under de rigtige omstændigheder, men det har jeg aldrig prøvet ... tror ikke helt jeg kan ... 

Tressernes seksuelle frigørelse var ligesom 'overstået' da man fik vedtaget at det var i orden at dyrke sex ...
Så var resten bare teknik til at få den bedste og hurtigste orgasme.
Det skyldes meget vores meget strikse monogami-kultur, tror jeg ... 
Jeg mener erotik er til stede som en strømning og en energi mellem mennesker overalt hvor vi mødes ('erogi' er der nogen der kalder det, men der er meget stor berøringsangst i forhold til overhovedet at diskutere dét ..' 

Det med at være i nuet er nok det nogle kalder 'slow sex' ... ?

Redigeret af sneræven

Skrevet
Kun En Pige skrev, for 17 timer siden:

Sikke et fint skriv.

Måske for mænd af det yngre segment, er det af stor betydning, hvorfor jeg også selv har fravalgt besøg fra mænd under 45 år. MEN..!.der er bare så meget mere og andet forbundet med erotik end selve orgasmen og udløsningen, og ofte kan det ende med at blive en langt mere intens og pirrende oplevelse uden denne jagt, da man netop ER i kroppen på en helt anden måde, i stedet for i hovedet, der forventningsfuldt er på jagt efter den næste fysiske udladning med diller hård som sten.

Dejligt indlæg @Kun En Pige

Jagten på orgasmen er en killer for succes hos pigen man besøger. Derfor dejligt, at så mange herinde ærligt indrømmer de kender problemet.

Bare man dog kunne lære det.

At indstille sig på besøg, hvor man slapper af, nyder samværet, stemningen, de kærlige berøringer og ikke tænker på uret, orgasmen, men nyder nuet.

Jeg øver mig :rolleyes:

Skrevet
sanook skrev, for 10 minutter siden:

Jagten på orgasmen er en killer for succes hos pigen man besøger. Derfor dejligt, at så mange herinde ærligt indrømmer de kender problemet.

At indstille sig på besøg, hvor man slapper af, nyder samværet, stemningen, de kærlige berøringer og ikke tænker på uret, orgasmen, men nyder nuet.

Lige præcis! Det er så vigtigt og faktisk også ofte forudsætningen for et skønt og lidenskabeligt eventyr, hvis du spørger mig:)

Skrevet
sanook skrev, for 11 timer siden:

Og det gælder begge køn, det med jagten på orgasme. At være i nuet og mærke alle de sanseindtryk, som vi overvældes af fra øjeblik til øjeblik er så meget i sig selv. Det er ærgerligt at jagte efter et mål, for man glemmer ofte at nyde øjeblikket, som man er i. 

Skrevet
Kun En Pige skrev, den 4.10.2021 at 14:12:

Vi skal lære at slappe lidt mere af. VÆRE i stedet for GØRE, og så skal det hele nok gå. Og går det ikke, så går det jo nok alligevel.

Nogle kvinder og mænd hviler måske ikke helt nok i dem selv til at tage en manglende orgasme/udløsning afslappet - måske en konsekvens af vores præstationssamfund?

Den lærdom som den første linie indeholder har jeg faktisk betalt en dyr dame for at få. Nej, ikke en af jer lyserøde, men en psykolog. Hun gav mig lige præcis det råd med at være i nuet, sans, føl, duft, se, nyd, fremfor at fokusere på alt det jeg skulle nå at gøre når nu jeg endelig lå med den skønne (nu er det så en lyserød jeg mener :rolleyes:) i trods alt afgrænset tidsrum. Det spørgsmål psykologen forsøgte at svare på var hvorfor jeg ikke kunne få udløsning uanset hvad vi prøvede. Og rådet virkede, i hvert fald i nogen grad, og har givet møder der over tid bare er blevet bedre og bedre. Udløsningen mangler stadig, men det eksperimeteres der med, og det i sig selv er jo temmelig fornøjeligt.:)

Og så er der lige anden linie i citatet. Jeg må hvile helt ekstremt meget i mig selv.:D Ellers kompenserer jeg bare vildt godt ved at give den skønne det jeg ikke selv får. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.