Hop til indhold

Recommended Posts

AlfaN skrev, for 9 minutter siden:

Der findes en ret god søgefunktion herinde. 

Jeg har åbenbart ikke søgt rigtigt, for har ikke fået noget om hende frem de andre gange jeg har søgt. Men nu er det lykkedes, så må se om det kan lade sig gøre at få en aftale i hus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende kan du roligt besøge. Hun ligner fuldstændigt billederne og er en af de bedste GFE oplevelser i byen. Hun er meget nærværende og skøn at have sex sammen med. Hun holder til i Nordhavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dick_jones

Det er lige før, at hun er en post på mit budget. Skuffer aldrig og jeg har altid lyst til at blive længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hvorfor'ikk' skrev, for 11 timer siden:

Jeg har åbenbart ikke søgt rigtigt, for har ikke fået noget om hende frem de andre gange jeg har søgt. Men nu er det lykkedes, så må se om det kan lade sig gøre at få en aftale i hus. 

Har du prøvet at søge på hendes / annoncens id-nummer: 49639

?

Anyway her er søgningen:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=49639&search_and_or=or

Del dette indlæg

Link til indlæg
hvorfor'ikk' skrev, for 13 timer siden:

Der kommer da ellers pænt mange resultater hvis du skriver filippa oppe i højre hjørne i det lille felt hvor der står "søg på forum..."

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=filippa&quick=1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Filippa gav en eminent oplevelse første gang og har gjort det hver gang siden. 
Hun er den eneste, jeg nogensinde har overvejet at genbesøge, og nu er jeg holdt op med at tælle hvor mange gange jeg har set hende.

Det er tydeligt at hun elsker hvad hun laver, og hun giver altid, ALTID fuld valuta for pengene...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...