Hop til indhold

Blid slavepige?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har set flere pige der tilbyder at være blid slavepige, men da min erfaring på dette område er ikke-eksisterende kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det typisk indebærer?
Hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt?

Jeg tænker nemlig ikke det er hardcore Bdsm, men hvad betyder det så?

Jeg har i øvrigt forsøgt at spørge 2 piger og de spurgte i tilgift, hvad jeg havde lyst til, hvortil jeg foreslog nogle ting som de ikke tilbød og så strandede den ligesom der, så jeg er lidt forvirret, men håber der er nogen der kan hjælpe?

Skrevet

Hvis du skrev hvad du har lyst til, vil det være nemmere at hjælpe dig

Skrevet

Som jeg tolker "Blid slavepige" så involverer det lydighed, dominans og underkastelse, men det involverer ikke smerte - eller i hvert fald kun i en mild grad.  

Man kan sagtens have magtdynamikken med underkastelse, uden at det skal involvere smerte. 

For mig personligt har det konkret involveret bondage, milde straffe med smæk. Pirring med flogger og vibrator mens jeg er "hjælpeløs". Facefuck, ydmygelse (på den gode måde), og masser af andre finurligheder. 

Jeg ser det som en mental ting at være underkastet en andens vilje, at være til for deres nydelse, og overgive mig i deres hænder. 

At ligge med blindfold, bundet til sengen og være totalt underkastet Hans vilje, selv hvis det eneste han gør er ting som føles vidunderligt, er også submissivt i min verden.

Men som altid.. disse ting er så individuelle, så spørg altid den enkelte pige. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 48 minutter siden:

Hvis du skrev hvad du har lyst til, vil det være nemmere at hjælpe dig

Ja det er egentlig ikke fordi jeg har den store fantasi. Jeg syntes bare konceptet lyder enormt spændende og de ting jeg foreslog de piger jeg har snakket med var de ikke med på.

Skrevet
  • Author
Nannas Hjørne skrev, for 38 minutter siden:

Som jeg tolker "Blid slavepige" så involverer det lydighed, dominans og underkastelse, men det involverer ikke smerte - eller i hvert fald kun i en mild grad.  

Man kan sagtens have magtdynamikken med underkastelse, uden at det skal involvere smerte. 

For mig personligt har det konkret involveret bondage, milde straffe med smæk. Pirring med flogger og vibrator mens jeg er "hjælpeløs". Facefuck, ydmygelse (på den gode måde), og masser af andre finurligheder. 

Jeg ser det som en mental ting at være underkastet en andens vilje, at være til for deres nydelse, og overgive mig i deres hænder. 

At ligge med blindfold, bundet til sengen og være totalt underkastet Hans vilje, selv hvis det eneste han gør er ting som føles vidunderligt, er også submissivt i min verden.

Men som altid.. disse ting er så individuelle, så spørg altid den enkelte pige. 

Ja se nogle af de ting du nævner her Nanna syntes jeg lyder enormt spændende og vil vildt gerne afprøve, så det er super fedt at du kommer med nogle gode eksempler ;)

Skrevet
Domdon skrev, for 4 minutter siden:

Ja se nogle af de ting du nævner her Nanna syntes jeg lyder enormt spændende og vil vildt gerne afprøve, så det er super fedt at du kommer med nogle gode eksempler ;)

Dejligt, altid glad for at inspirere. 

Jeg må hellere nævne- for jeg kunne forestille mig, at jeg ikke er den eneste GP som har det sådan - at der meget vel kan være en kurve for hvor meget man kan lave sammen. Ligesom der er udenfor købesex. Fx er det meget sjældent at jeg lader mig binde ved 1. møde. Det sker kun hvis jeg har en rigtig god fornemmelse af folk. Fx gammelkendte brugere på EG. Det kræver generelt en grad af tillid, som man skal kende hinanden før man deler. Måske er det det samme ved nogle af de ting du har foreslået GP'er. Altså, at det ikke er ting de gør med helt fremmede, men som kan føjes til legen hvis man lærer hinanden at kende. 

Skrevet
  • Author
Nannas Hjørne skrev, for 13 minutter siden:

Dejligt, altid glad for at inspirere. 

Jeg må hellere nævne- for jeg kunne forestille mig, at jeg ikke er den eneste GP som har det sådan - at der meget vel kan være en kurve for hvor meget man kan lave sammen. Ligesom der er udenfor købesex. Fx er det meget sjældent at jeg lader mig binde ved 1. møde. Det sker kun hvis jeg har en rigtig god fornemmelse af folk. Fx gammelkendte brugere på EG. Det kræver generelt en grad af tillid, som man skal kende hinanden før man deler. Måske er det det samme ved nogle af de ting du har foreslået GP'er. Altså, at det ikke er ting de gør med helt fremmede, men som kan føjes til legen hvis man lærer hinanden at kende. 

Ja det kan selvfølgelig være der den er gået gal ;)

Må jeg i øvrigt have lov at spørge dig om noget i pm?

Skrevet
Domdon skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg har set flere pige der tilbyder at være blid slavepige, men da min erfaring på dette område er ikke-eksisterende kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det typisk indebærer?

Jeg har i øvrigt forsøgt at spørge 2 piger og de spurgte i tilgift, hvad jeg havde lyst til, hvortil jeg foreslog nogle ting som de ikke tilbød og så strandede den ligesom der, så jeg er lidt forvirret, men håber der er nogen der kan hjælpe?

Slavepige  er for  mig  blot  en  underkastelse og  når  der så skrives  blid  er  det  lidt  underkastelse.  Grænserne  er  nok  forskellige  fra  person  til  person. 

Der  ligger  en  ældre  tråd  

Det  er  meget  mere  interessant  at  lege  med  en  dominerede  mand/en  sub. tøs,  hvor der  kan  leges  indenfor  de  aftalte  rammer.  En  god  ide  er  at  have  aftalt  et  stopord  forinden  legen. Disse  lege  er  bedst  når  der  er  en  fælles  forståelse/lyster  og  tillid. 

Skrevet

Vil mene, at blid slavepige dækker over et bredt spektrum, og jeg er også tit gået galt i byen. Når det er sagt skriv en lidt detaljeret “drejebog” for hvad du kunne tænke dig og brug det som udgangspunkt. Husk dog at nævne, at hun altid har den overordnede kontrol, hun skal blot sige “red” og alt stopper - da tilliden er alfa og omega i dette spil! - og forvent måske ikke den store tur første gang da det altid er godt lige at se hinanden ad. Herefter kan man så lægge de lag på man kan blive enige om og få det optimale møde hvor i begge føler i har fået en oplevelse ! 
held og Lykke i jagten

Skrevet
Domdon skrev, den 2.10.2021 at 21:01:

Hej

Det er meget individuelt, hvad det indebærer, da vi kvinder har vidt forskellige grænser og ting vi tændes af.

Det bedste du kan gøre, er at kontakte den/de kvinder, du har udset dig og bede dem om at præcisere, hvad blid slavepige indebærer for dem, inden du forelægger dem dine ønsker - herfra kan du så tage stilling til, om det er noget for dig:).

BDSM-verdenen er så kompleks og facetteret, at der er umuligt at nedskrive det hele i en annonceprofil.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.