Hop til indhold
TheDude69

søgning af sprøjteorgasme på fyn

Recommended Posts

hvis i kender til nogen som er på fyn lige nu og tilbyder sprøjteorgasmer så må i da meget gerne smide et link til hende :)

Udsende og alder behøver der ikke blive tænkt på så længe hun kan give sprøjteorgasme :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

hvad med du selv starter med at søge... tror ikke du har gjort det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

hvad med du selv starter med at søge... tror ikke du har gjort det 

tak for den brugbare kommentar... hjælper meget i min søgning på sprøjteorgasmer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 2 timer siden:

hvis i kender til nogen som er på fyn lige nu og tilbyder sprøjteorgasmer så må i da meget gerne smide et link til hende :)

Der har inden for de sidste par uger været et par anmeldelser under Fyn med piger der sprøjtede. Prøv at læse de sidste ugers anmeldelser og se om du kan finde noget brugbart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 11/10/2021 at 16:48:

det lyder til du har besøgt hende, vil du fortælle lidt om hvordan hun her???

Ja. Det var mens hun boede i Odense. Prisen var lidt lavere og ingen tillæg. Hun var med på alt det jeg godt kan lide. Kys, store bryster og alle huller kunne bruges. Dejlig liderlig var hun. Tror bestemt hun kom et par gange. Bl.a. Da jeg slikkede hendes store dejligt bryster. Der var ikke noget fake over hende. Naboens liderlige kone. Vil dog ikke kalde hende smuk eller pæn. Hun havde heller ikke en flad mave. Men er man til en dejlig fræk kvinde som er med på det meste er hun et godt bud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fionia-servus skrev, for 59 minutter siden:

Ja. Det var mens hun boede i Odense. Prisen var lidt lavere og ingen tillæg. Hun var med på alt det jeg godt kan lide. Kys, store bryster og alle huller kunne bruges. Dejlig liderlig var hun. Tror bestemt hun kom et par gange. Bl.a. Da jeg slikkede hendes store dejligt bryster. Der var ikke noget fake over hende. Naboens liderlige kone. Vil dog ikke kalde hende smuk eller pæn. Hun havde heller ikke en flad mave. Men er man til en dejlig fræk kvinde som er med på det meste er hun et godt bud. 

har læst herinde om at stedet er meget lidt diskret og at der lugter dårligt... er du enig med det??

og hvor gammel vil du tro hun er??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...