Hop til indhold

søgning af sprøjteorgasme på fyn

Featured Replies

Skrevet

hvis i kender til nogen som er på fyn lige nu og tilbyder sprøjteorgasmer så må i da meget gerne smide et link til hende :)

Udsende og alder behøver der ikke blive tænkt på så længe hun kan give sprøjteorgasme :) :)

Skrevet

hvad med du selv starter med at søge... tror ikke du har gjort det 

Skrevet
  • Author
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

hvad med du selv starter med at søge... tror ikke du har gjort det 

tak for den brugbare kommentar... hjælper meget i min søgning på sprøjteorgasmer...

Skrevet
TheDude69 skrev, for 2 timer siden:

hvis i kender til nogen som er på fyn lige nu og tilbyder sprøjteorgasmer så må i da meget gerne smide et link til hende :)

Der har inden for de sidste par uger været et par anmeldelser under Fyn med piger der sprøjtede. Prøv at læse de sidste ugers anmeldelser og se om du kan finde noget brugbart.

• 2 weeks later...
Skrevet
TheDude69 skrev, den 11/10/2021 at 16:48:

det lyder til du har besøgt hende, vil du fortælle lidt om hvordan hun her???

Ja. Det var mens hun boede i Odense. Prisen var lidt lavere og ingen tillæg. Hun var med på alt det jeg godt kan lide. Kys, store bryster og alle huller kunne bruges. Dejlig liderlig var hun. Tror bestemt hun kom et par gange. Bl.a. Da jeg slikkede hendes store dejligt bryster. Der var ikke noget fake over hende. Naboens liderlige kone. Vil dog ikke kalde hende smuk eller pæn. Hun havde heller ikke en flad mave. Men er man til en dejlig fræk kvinde som er med på det meste er hun et godt bud. 

Skrevet
  • Author
fionia-servus skrev, for 59 minutter siden:

Ja. Det var mens hun boede i Odense. Prisen var lidt lavere og ingen tillæg. Hun var med på alt det jeg godt kan lide. Kys, store bryster og alle huller kunne bruges. Dejlig liderlig var hun. Tror bestemt hun kom et par gange. Bl.a. Da jeg slikkede hendes store dejligt bryster. Der var ikke noget fake over hende. Naboens liderlige kone. Vil dog ikke kalde hende smuk eller pæn. Hun havde heller ikke en flad mave. Men er man til en dejlig fræk kvinde som er med på det meste er hun et godt bud. 

har læst herinde om at stedet er meget lidt diskret og at der lugter dårligt... er du enig med det??

og hvor gammel vil du tro hun er??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.