Hop til indhold

Recommended Posts

På trods af en lidt skuffende oplevelse på thaimassage modtaget et andet sted, valgte jeg at prøve igen.

Denne gang hos Asian Star på Smallegade på Frederiksberg.

Ved første øjekast blev man lidt mistænkelig, da kliniken udefra ser lidt småskummel ud.

Men ind gik jeg, og blev taget imod af en moden lidt robust thaikvinde.

Vi aftalte en times traditionel thai massage.

Og hold da op ! hun gik til den. Hun gennem masserede mig, trak og strakte alle mine lemmer.

Selvom jeg har meget lidt erfaring med thaimassage, har jeg dog tit fået andre former for for massage. Og jeg ville vove at påstå, at hun vidste hvad hun havde med at gøre. Hele min krop blev systematisk godt og grundigt masseret.

Og oven i købet var hun ret sød og venlig. Ikke lige just super smuk eller slank, men absolut sød !

På intet tidspunkt lagde hun op til nogle ekstra ydelser, og fint med mig for jeg ville igen reelt kun have massage. Men havde hun spurgt, er det lige før jeg tror hun havde charmeret mig til at sige ja :-)

Som sagt har jeg ikke stor erfaring med thaimassage, men jeg ville absolut ikke tøve med at anbefale klinikken til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg har skrevet i tidligere anmeldelser, får man rigtig god massage hos Asian Star.

Eneste ulempe er de små og noget mørke lokaler i Smallegade.

Mons65

Del dette indlæg

Link til indlæg

En anden ulempe er vel også at den ligger lige over for Café Sokkelund, hvor der sidder masser af mennesker, måske endda nogen mand kender, og kigger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På trods af en lidt skuffende oplevelse på thaimassage modtaget et andet sted, valgte jeg at prøve igen.

Denne gang hos Asian Star på Smallegade på Frederiksberg.

Ved første øjekast blev man lidt mistænkelig, da kliniken udefra ser lidt småskummel ud.

Men ind gik jeg, og blev taget imod af en moden lidt robust thaikvinde.

Vi aftalte en times traditionel thai massage.

Og hold da op ! hun gik til den. Hun gennem masserede mig, trak og strakte alle mine lemmer.

Selvom jeg har meget lidt erfaring med thaimassage, har jeg dog tit fået andre former for for massage. Og jeg ville vove at påstå, at hun vidste hvad hun havde med at gøre. Hele min krop blev systematisk godt og grundigt masseret.

Og oven i købet var hun ret sød og venlig. Ikke lige just super smuk eller slank, men absolut sød !

På intet tidspunkt lagde hun op til nogle ekstra ydelser, og fint med mig for jeg ville igen reelt kun have massage. Men havde hun spurgt, er det lige før jeg tror hun havde charmeret mig til at sige ja :-)

Som sagt har jeg ikke stor erfaring med thaimassage, men jeg ville absolut ikke tøve med at anbefale klinikken til andre.

Har været der. Stedet er snusket og småbeskidt. Håndklæderne genbruges og er ikke rene. Elendige små lokaleforhold. Massagen så som så, ekstra tilbydes ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogen der har besøgt dem i deres nye lokaler på smallegade 20B på frederiksberg?

er der kommet nye piger?

Det har jeg. Fine lokaler. Fik o.k. massage, blev ikke tilbudt andet (fornemmede det var helt op til mig). Ved ikke om det var en 'ny' eller 'gammel'. Petit model, ej ung men fit.

Irriterende at indgangen er lige ved et busstoppested ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...