Skiderik 600 Skrevet 1. Oktober, 2021 Jeg har med tiden haft en håndfuld piger som jeg har besøgt regelmæssigt fordi de havde den egenskab at de blev virkelig liderlige når vi var sammen. Jeg savner det der intense gensidige vilde sex og leder efter hende der skal være min næste faste GP. Selvfølgelig handler det meget om kemi men der er bare nogle der har et kæmpe sex drive og det er det jeg søger Det er vigtigt at pigen er smuk selvom det selvfølgelig er en subjektiv vurdering. Jeg har en ide om at pigen nok er dansk og 20-30 år På forhånd tak:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 773 Skrevet 1. Oktober, 2021 Lærke fra PG og et par andre steder har givet mig de bedste og mest liderlige GFE oplevelser jeg har fået længe. Hun er nok i 30erne men d… hun er dejlig. Hun kan både det stille og også tage imod en ivrig omgang. K 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Oktober, 2021 Kanon1 skrev, 1 time siden: Lærke fra PG og et par andre steder har givet mig de bedste og mest liderlige GFE oplevelser jeg har fået længe. Hun er nok i 30erne men d… hun er dejlig. Hun kan både det stille og også tage imod en ivrig omgang. K Åh nej.. Nu bliver hun endnu mere populær når Hr. & Fru Danmark læser disse tråde og det bliver endnu sværere at få tid med Lærke.. Stakkels pige. *SUK* Håber andre piger, og de lysthuse der er tilbage vil lære af PG's stjerneskud, som forhåbentlig ikke brænder ud. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 773 Skrevet 2. Oktober, 2021 Hvorfor “stakkels pige”? Lærke bestemmer vel selv hvad hun vil, med hvem og hvor meget! Mener du ikke stakkels dig selv? K 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg