Hop til indhold

Latinaer det nye sort?

Featured Replies

Skrevet

Det virker som om at de latinamerikanske kvinder kan tilbyde noget, som hverken de østeuropæiske eller danske piger formår at hamle op med. En fantastisk indlevelse og brandvarm løssluppen sex, uden en masse “extras” - men med det meste inkluderet i basisprisen.

Savner stadig cubanske Eliza, hvor jeg bestilte en time og først blev sluppet ud efter to. Men der synes at være andre gode bud i øjeblikket, alle med gode anmeldelser. Så lad os støtte disse piger og det de gør for branchen - og håbe at deres kvalitet smitter af på resten af branchen og får nye skønheder hertil.

Her nogle af de aktuelle sydamerikanske godter med gode anmeldelser.

Jessica

Isabella

Sara Hot

Graziela

Melisa

Sweet Eloah

Skrevet

Tjah, jeg har ikke så megen erfaring med latinamerikanere, men de oplevelser, jeg har haft, har været drevet en tiltrækning af den mørke hud, altså noget anderledes, mens f.eks en lettisk pige kan være meget smuk, men ligner en dansk GP.

Skrevet

Jeg mødes jævnligt med en latina sugar babe, og hun er forrygende fræk, men generelt set er jeg mere tiltrukket af danske og østeuropæiske piger.
Det er dog yderst positivt, at der er noget for enhver smag :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.