Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg har endnu ingen erfaring med SD, men overvejer at give det et skud.

Er dog ikke interesseret i eventuelt at blive genkendt derinde, så vil gerne høre hvad i gør for at beholde jeres anonymitet?

Er det ok ikke at optræde med profilbillede og hindrer det muligheden for en date hvis man ikke har billede?

 

Mvh. Cherry Cola

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Du kan jo bare have dine fotos privat og  kun åbne for dem du synes. Hvis du fx. ikke vil genkendes så kan du fx lade være med at åbne for nogle der bor tæt på. 
Det forhindrer ikke god kontakt :) 

Redigeret af TheJack
Mangel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så skal du nok heller ikke bruge fotos som i forvejen anvendes i andre sammenhænge - virksomhedsprofiler mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er personligt ligeglad med anonymitet. Jeg har intet at skjule omkring min måde at henvende mig på eller mine intentioner, så mit fjæs er på forsiden af min profil ..

Men havde jeg brug for at føle mig anonym, så ville jeg blot have billeder i privat album, og så nøjes med at åbne for de kvinder, jeg henvender mig til. Det er jo ret nemt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, 1 time siden:

Jeg er personligt ligeglad med anonymitet. Jeg har intet at skjule omkring min måde at henvende mig på eller mine intentioner, så mit fjæs er på forsiden af min profil ..

Men havde jeg brug for at føle mig anonym, så ville jeg blot have billeder i privat album, og så nøjes med at åbne for de kvinder, jeg henvender mig til. Det er jo ret nemt :)

 

Problemet er blot af man får meget få henvendelser, uden profilbillede, ved jeg af egen erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 5 timer siden:

Problemet er blot af man får meget få henvendelser, uden profilbillede, ved jeg af egen erfaring.

Får du henvendelser med offentlig billede?

Jeg har kun private billeder og siden stort set alle kvinderne har offentlige billeder, så ved jeg, atdet ikke er en jeg kender fra min hverdag. Defor åbner jeg for mine billeder samtidig med at jeg skriver en besked til dem. Det virker ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 43 minutter siden:

Får du henvendelser med offentlig billede?

Jeg har kun private billeder og siden stort set alle kvinderne har offentlige billeder, så ved jeg, atdet ikke er en jeg kender fra min hverdag. Defor åbner jeg for mine billeder samtidig med at jeg skriver en besked til dem. Det virker ok.

Tja, det lyder meget smart! Har ikke tænkt så langt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet både at have ansigts profilbillede, billeder kun i privatarkiv og slet ingen billeder. Det er tydeligt mange piger ikke svare eller ikke vil forsætte dialogen hvis man ikke viser billeder. Men det er ikke umuligt at få en aftale uden at vise billeder. En del piger viser forståelse for ens begrundelse fx at man er gift, men udvalget af seriøse piger indsnævre sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her ryger de synlige billeder desværre nok nu.

Jeg har lige været udsat for at blive kontaktet på Facebook af en - for mig - komplet ukendt tøs, der tiggede om penge. Mega grænseoverskridende adfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...