Guest BUC2610 Skrevet 1. Oktober, 2021 Ingen decideret anmeldelse her, men lige vrimler det med piger fra selfie-banden her på eroguide.dk Jeg har prøvet kommen i dialog, men det er helt sindssygt hvor meget der kræves før man kommer ind i det forjættede land. 2xselfies. LinkedIn-profil. Billede fra job og evt. Facebook. Det er så skørt at det gør ondt. kan forstå at der er mange gutter som kommer igennem uden, I er kendt i systemet. Godt for jer, eller?!? Kan vi ikke blive enige om at selfie, LinkedIn mm er no go. Så må galskaben da snart stoppe! BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cherry cola 7 Skrevet 1. Oktober, 2021 Jeg har aldrig skulle sende selfie eller lignende. Nok fordi jeg var kunde inden den trend begyndte. Hvis jeg blev spurgt ville jeg helt sikkert sige nej, selvom pigerne generelt er søde og yder en fin service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 1. Oktober, 2021 BUC2610 skrev, for 13 minutter siden: Ingen decideret anmeldelse her, men lige vrimler det med piger fra selfie-banden her på eroguide.dk Jeg har prøvet kommen i dialog, men det er helt sindssygt hvor meget der kræves før man kommer ind i det forjættede land. 2xselfies. LinkedIn-profil. Billede fra job og evt. Facebook. Det er så skørt at det gør ondt. kan forstå at der er mange gutter som kommer igennem uden, I er kendt i systemet. Godt for jer, eller?!? Kan vi ikke blive enige om at selfie, LinkedIn mm er no go. Så må galskaben da snart stoppe! BUC ja jeg prøvede det i sidste måned, nøjagtigt det samme, hvem skrev du til denne gang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 1. Oktober, 2021 cherry cola skrev, for 5 minutter siden: Jeg har aldrig skulle sende selfie eller lignende. Nok fordi jeg var kunde inden den trend begyndte. Hvis jeg blev spurgt ville jeg helt sikkert sige nej, selvom pigerne generelt er søde og yder en fin service. Det er det jeg mener. Men hvis I er mange nok som er på listen og kører på med besøg hos pigerne går det for dem. Pas på jeres telefonnummer:-) Mon der er en smutvej? BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 1. Oktober, 2021 Ny startegi skrev, Lige nu: ja jeg prøvede det i sidste måned, nøjagtigt det samme, hvem skrev du til denne gang ? Nika og Lora. Helt sindssygt. Jeg gik faktisk langt denne gang, men stadig ikke nok! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cherry cola 7 Skrevet 1. Oktober, 2021 BUC2610 skrev, for 2 minutter siden: Det er det jeg mener. Men hvis I er mange nok som er på listen og kører på med besøg hos pigerne går det for dem. Pas på jeres telefonnummer:-) Mon der er en smutvej? BUC Jeg kan sagtens se at det er irriterende for jer andre, men kommer nok ikke til at deltage i et sympati-boykot for at få dem til at holde op Der er garanti for ægte billeder og oplevelserne har langt størstedelen af gangene været rigtig positive. Derfor er det næsten altid en af dem jeg vælger at besøge. Eftersom at gamle kunder ikke skal sende links til profiler osv. vil jeg tro at det mere handler om sikkerhed, men ville stadigt ikke sende noget, hvis det var mig. De har mit nummer, så det er for sent Har dog efter flere år ikke oplevet noget negativt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 1. Oktober, 2021 cherry cola skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan sagtens se at det er irriterende for jer andre, men kommer nok ikke til at deltage i et sympati-boykot for at få dem til at holde op Der er garanti for ægte billeder og oplevelserne har langt størstedelen af gangene været rigtig positive. Derfor er det næsten altid en af dem jeg vælger at besøge. Eftersom at gamle kunder ikke skal sende links til profiler osv. vil jeg tro at det mere handler om sikkerhed, men ville stadigt ikke sende noget, hvis det var mig. De har mit nummer, så det er for sent Har dog efter flere år ikke oplevet noget negativt. Nej jeg ville nok heller ikke selv holde mig tilbage hvis jeg var inde i folden:-) Men virkelig irriterende da deres tøser virker til at høste højeste point. Unge og serviceminded. Hører gerne om smutveje og fifs via PM:-) BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cherry cola 7 Skrevet 1. Oktober, 2021 Jeg synes at have læst mig til at man her på Fyn kan nøjes med en selfie, mens man i København også skal sende links til profiler på sociale medier. Man kunne derfor eventuelt besøge en af pigerne her eller i en anden landsdel og slippe lidt billigere. Det er godt nok meget besvær for at komme ind i folden, men det er en god fold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 1. Oktober, 2021 Jeg forstår stadig ikke problemet men mon ikke flere og flere vil benytte sig af det når de anonyme taletidskort forsvinder og de er henvist til WhatsApp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 1. Oktober, 2021 Øbo skrev, for 10 minutter siden: Jeg forstår stadig ikke problemet men mon ikke flere og flere vil benytte sig af det når de anonyme taletidskort forsvinder og de er henvist til WhatsApp Jeg skal lige forstå hvad du mener: mener du at flere piger vil spørge til selfie når de anonyme taletidkort forsvinder pr. 1/1-22? Whatsapp som jeg også bruger er fint men skal jo også tilknyttes et nummer? jeg håber selfie-bølgen dør ud:-) BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 1. Oktober, 2021 BUC2610 skrev, for 3 timer siden: Kan vi ikke blive enige om at selfie, LinkedIn mm er no go. Så må galskaben da snart stoppe! BUC Det kan vi hurtigt blive enige om. Virkeligheden er nok snarere, at det er kommet for at blive. Jeg tror nu stadig at link til sociale medier er og bliver begrænset til et bestemt segment, hvor GP´er har en "bagmand" I det almene segment, kunne jeg godt forestille mig, at udviklingen går i retning af, at man ønsker billede, sporbart telenr eller lignende. Hvorfor så det ? Tja. velsagtens som modtræk på det massive antal udeblivelser. Bortset fra det, kan den opfindsomme jo stadig slippe igennem via diverse fake profiler osv. Men hvem f.... gider at lave den slags for et måske enkelt besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 644 Skrevet 1. Oktober, 2021 Sjovt at de eneste brugere, der forsvarer bagmændenes ulovlige indsamling af ID og andre person oplysninger, også er oprettet i det samme år, hvor indsamlingen bredte om sig. Men det er selvfølgelig nok et tilfælde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cherry cola 7 Skrevet 2. Oktober, 2021 Dane skrev, for 15 timer siden: Sjovt at de eneste brugere, der forsvarer bagmændenes ulovlige indsamling af ID og andre person oplysninger, også er oprettet i det samme år, hvor indsamlingen bredte om sig. Men det er selvfølgelig nok et tilfælde Der er vel ikke rigtigt nogen der forsvarer deres indsamling i denne tråd? Hvis det er mig du hentyder til, så skriver jeg netop, at jeg ikke ville sende noget, hvis jeg blev bedt om det. Uden at vide det, så tvivler jeg også på at Øbo er en falsk profil, eftersom en bagmand næppe ville deltage i en masse tråde, der ikke omhandler selfiebanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 368 Skrevet 2. Oktober, 2021 Mon de overholder GDPR lovgivningen? Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 2. Oktober, 2021 Som førtidspensionist er man vel udelukket så, har af gode grunde intet arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 2. Oktober, 2021 Dane skrev, for 23 timer siden: Sjovt at de eneste brugere, der forsvarer bagmændenes ulovlige indsamling af ID og andre person oplysninger, også er oprettet i det samme år, hvor indsamlingen bredte om sig. Men det er selvfølgelig nok et tilfælde Der er godt nok gang i de paranoide konspirations teorier. Der foreligger ingen vidensbyrd om at nogen skulle være forsøgt afpresset. Ingen har beskrevet noget der antyder at der skulle være tale om andet end nogen kvinder der vil beskytte sig selv. Hvis nogen ønskede at afpresse nogen ville det foregå på en anden måde end at indsamle fuldstændig ubrugelige selfies og links til sociale medier. Men derudover er bundlinjen vel at det er fuldstændig frivilligt at vælge disse kvinder fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 244 Skrevet 15. November, 2021 Forslag: EG hoster en hjemmeside med et fiktivt firma, hvor alle EG-medlemmer kan blive "ansat" med et fiktivt billede, titel og e-mail/tlf-nr. Så kan folk derudover selv oprette en falsk linked-in-profil. Problem solved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystelsker 16 Skrevet 15. November, 2021 Jeg har selv i en fjern fortid (dvs. juni i dette år) sendt selfies. Dette gjorde jeg efter at have fjernet metadata fra filerne, noget som man nemt kan gøre via en søgning på google. At sende diverse SoMe og linkedin profil har jeg nægtet. De har naturligvis et telefonnummer på mig. Jeg kan forstå et sikkerhedsprincip, skulle det ske, at kvinderne bliver mødt af en voldelig kunde, men er der andre årsager eller værdi af den indsamlede information? Der må jeg spørge min medbrødre med erfaring og teknologisk forstand til råds... Har jeg dummet mig? -Lystelsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 15. November, 2021 I mit tilfælde kommer det andrig på tale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raphael 101 Skrevet 15. November, 2021 Jeg kommer heller ikke til at sende selfier eller andet data. Forestil dig, at de pludselig mangler penge og tropper op på din arbejdsplads. Det bliver noget af et forklaringsproblem. Man kan sige, hvis de virkelig vil have et billede af dit ansigt, så har de nok installeret et kamera i rummet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 16. November, 2021 Da jeg så denne overskrift, troede jeg fejlagtigt, at selfiebanden handlede om den flok piger (inklusiv mig selv) der morede sig med at poste selfies herinde, dengang det var tilladt - og så er det åbenbart bare jer mænds tur nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 17. November, 2021 En ting er helt sikkert som i helt og aldeles som I slet ikke kommer til at ske er at udlevere nogen som helst private oplysninger. Lige så lidt som jeg vil kende GP private ditto - diskretion er et must i denne her business. vip GP have mig som generøs kunde (køber kun hele timer) så kan hun glemme alt om at stille krav om oplysninger om mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 17. November, 2021 nemlig, ingen krav om andet end sex. alt det ander er jo det vi betaler for at slippe for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 245 Skrevet 17. November, 2021 Et stort nej tak herfra. I min optik er der en stor trussel for at det kan blive brugt mod sig. Jeg har et simkort med nummer, hvor navn og adresse er skjult. Gensidig diskretion og anonymitet er et must. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 262 Skrevet 21. November, 2021 Heldigvis har det nederste hoved ikke taget magten over det øverste hoved hos mig, jeg vil ikke risikere at stå i en øst mafias kartotek. Hvem ved hvad det kan blive brugt til i fremtiden, det kan være penge afpresning eller de vil have dig til at udføre opgaver for dem. Øbo: Der foreligger ingen vidensbyrd om at nogen skulle være forsøgt afpresset: Det er ikke ensbetydende med at det ikke er sket, men at dem det måske er gået ud over ikke tør stå frem. Det kan også være at de venter på at de har et stort kartotek, før de slår til. Det er fint med mig at nogen tager den chance, jeg tør ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg