Hop til indhold

Ahmet knalder videre. Kia-mansiongirls

Featured Replies

Skrevet

Efter en længere pause blev det igen tid til et besøg på klinikken. Jeg havde bestemt mig for at kneppe Alexandra, men hun var optaget da jeg kom, så det blev i stedet Kia der meget villigt kom til at sprede benene. Hun kan lide det, hende Kia, og det kunne jeg i den grad også, så stemplet i bund og dybe hurtige stød. Det gik lidt hurtigt, men kostede også kun 600 kroner og var alle pengene værd. Jeg elsker det sted!

Skrevet
  • Author

Min fætter har lige været på Chloe samme sted, han er helt vild, hun skulle være megalækker og en af de mest indlevende piger, han længe har været på.

Skrevet

Meget charmerende beskrivelse fra Ahmet og fætter

Skrevet
  • Author

Mine venner kommer også en del hos Seductiongirls i Rødovre, hvor de fleste af os bor eller kommer fra. Jeg holder mig mest til mansiongirls, hvor jeg synes jeg får mest for pengene og så er det tæt på min bopæl.

Fætter kommer over det hele, men har en favorit skøge hos pussy galores, som han knepper mindst en gang om måneden.

• 3 months later...
Skrevet

Nå mine kære logebrødre hvor skal i så hen næste gange Mansion eller Seduction ?? Eller måske et andet sted?? :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.