Hop til indhold
Ahmet

Ahmet knalder videre. Kia-mansiongirls

Recommended Posts

Efter en længere pause blev det igen tid til et besøg på klinikken. Jeg havde bestemt mig for at kneppe Alexandra, men hun var optaget da jeg kom, så det blev i stedet Kia der meget villigt kom til at sprede benene. Hun kan lide det, hende Kia, og det kunne jeg i den grad også, så stemplet i bund og dybe hurtige stød. Det gik lidt hurtigt, men kostede også kun 600 kroner og var alle pengene værd. Jeg elsker det sted!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min fætter har lige været på Chloe samme sted, han er helt vild, hun skulle være megalækker og en af de mest indlevende piger, han længe har været på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine venner kommer også en del hos Seductiongirls i Rødovre, hvor de fleste af os bor eller kommer fra. Jeg holder mig mest til mansiongirls, hvor jeg synes jeg får mest for pengene og så er det tæt på min bopæl.

Fætter kommer over det hele, men har en favorit skøge hos pussy galores, som han knepper mindst en gang om måneden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Nå mine kære logebrødre hvor skal i så hen næste gange Mansion eller Seduction ?? Eller måske et andet sted?? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...