Guest Olympus Skrevet 1. Oktober, 2021 I går eftermiddags brugte jeg tiden på at finde en pige jeg kunne besøge. Jeg ringede til et par stykker som alle var optaget, i det tidsrum jeg kunne. Jeg skriver en SMS til en pige som kalder sig Regina, for at høre hvor hun kan mødes. Efter ca. 1.5 time kommer der en SMS tilbage fra en der kalder sig Sara, at hun holder til i Sankt Jørgens Gade, Odense C. Nå tænker jeg, jeg prøver og møder op. Jeg ringer på og en pige kommer ud og åbner. Går med ind og finder ud af hun er fuldstændig umulig og kommunikere med og det er heller ikke Sara, finder jeg ud af. Hende jeg møder kan kun sige 800. Jeg spørger hvad jeg får for de 800 på engelsk! Hun svare 800 Jeg spørge efter Sara hvorefter hun går ud og taler med en pige ude bag ved "måske Sara" kommer til bage og sige no. Ok tænker jeg, det her bliver aldrig godt så jeg går igen. Finder så en sød Thai pige senere på aftenen, men den beretning kan i læse om under Thaimasse Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Oktober, 2021 Olympus skrev, for 16 minutter siden: Ok tænker jeg, det her bliver aldrig godt så jeg går igen. Hmmm lyder som en rigtig fornuftig beslutning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 1. Oktober, 2021 Olympus skrev, for 1 time siden: I går eftermiddags brugte jeg tiden på at finde en pige jeg kunne besøge. Jeg ringede til et par stykker som alle var optaget, i det tidsrum jeg kunne. Jeg skriver en SMS til en pige som kalder sig Regina, for at høre hvor hun kan mødes. Efter ca. 1.5 time kommer der en SMS tilbage fra en der kalder sig Sara, at hun holder til i Sankt Jørgens Gade, Odense C. Nå tænker jeg, jeg prøver og møder op. Jeg ringer på og en pige kommer ud og åbner. Går med ind og finder ud af hun er fuldstændig umulig og kommunikere med og det er heller ikke Sara, finder jeg ud af. Hende jeg møder kan kun sige 800. Jeg spørger hvad jeg får for de 800 på engelsk! Hun svare 800 Jeg spørge efter Sara hvorefter hun går ud og taler med en pige ude bag ved "måske Sara" kommer til bage og sige no. Ok tænker jeg, det her bliver aldrig godt så jeg går igen. Finder så en sød Thai pige senere på aftenen, men den beretning kan i læse om under Thaimasse Fyn Køb dansk 2 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 1. Oktober, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 3 timer siden: Køb dansk Ja hvis man er ude efter en ældre dame til 2500kr 1 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 1. Oktober, 2021 Meld profilen under falsk markedsføring. https://www.eroguide.dk/forum/forum/63-falsk-markedsføring/ Jeg formoder det er dette profil der er tale om? https://annoncelight.dk/showad/303690 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Oktober, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 4 timer siden: Køb dansk Sikker på det løser problemet? Har altså fået rigtig dårlig behandling af danske piger også. Faktisk er jeg tilbøjelig til at sige at den suverænt ringeste oplevelse jeg har haft var hos en dansk pige. Samtidig har jeg også fået rigtig god behandling af flere forskellige danske piger. Tror ganske simpelt ikke at nogle nationaliteter giver bedre service end andre. Men dog kan man måske forestille sig at de (udenlandske) piger der kommer her en enkelt periode og aldrig mere er fuldstændig ligeglade med om service er i orden eller ej. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 2. Oktober, 2021 Buck skrev, for 15 timer siden: Meld profilen under falsk markedsføring. https://www.eroguide.dk/forum/forum/63-falsk-markedsføring/ Jeg formoder det er dette profil der er tale om? https://annoncelight.dk/showad/303690 Det kunne godt ligne hende, men det er ikke de samme billeder som var på. Nu kalder hun sig Raisa, men teksten er den samme. Hmm....bagmændene må sidde og kigge med herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 2. Oktober, 2021 Mr Black skrev, for 19 timer siden: Ja hvis man er ude efter en ældre dame til 2500kr Nej, så hellere blive snydt 2 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 2. Oktober, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 31 minutter siden: Nej, så hellere blive snydt Ok jeg kan se du er glædespige, jeg byder 1000kr for en time + 100 for blow uden, det var det jeg lige gav her den anden dag hos en Sød ung pige..hvornår kan du ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 2. Oktober, 2021 Olympus skrev, den 1.10.2021 at 11:10: I går eftermiddags brugte jeg tiden på at finde en pige jeg kunne besøge. Jeg ringede til et par stykker som alle var optaget, i det tidsrum jeg kunne. Jeg skriver en SMS til en pige som kalder sig Regina, for at høre hvor hun kan mødes. Efter ca. 1.5 time kommer der en SMS tilbage fra en der kalder sig Sara, at hun holder til i Sankt Jørgens Gade, Odense C. Nå tænker jeg, jeg prøver og møder op. Jeg ringer på og en pige kommer ud og åbner. Går med ind og finder ud af hun er fuldstændig umulig og kommunikere med og det er heller ikke Sara, finder jeg ud af. Hende jeg møder kan kun sige 800. Jeg spørger hvad jeg får for de 800 på engelsk! Hun svare 800 Jeg spørge efter Sara hvorefter hun går ud og taler med en pige ude bag ved "måske Sara" kommer til bage og sige no. Ok tænker jeg, det her bliver aldrig godt så jeg går igen. Finder så en sød Thai pige senere på aftenen, men den beretning kan i læse om under Thaimasse Fyn Og undskyld mig, men så synes jeg det er det mest lamme indlæg..no offence ..men altså har man penge og vil man have fisse så er det sgu da bare at skrive rundt og læne sig tilbage og vente på de svarer ?…det svarer til at lave et indlæg om man ikke kan finde ud af at fylde benzin på sin bil.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 2. Oktober, 2021 Mr Black skrev, for 2 timer siden: Ok jeg kan se du er glædespige, jeg byder 1000kr for en time + 100 for blow uden, det var det jeg lige gav her den anden dag hos en Sød ung pige..hvornår kan du ? Mit råd til dig ……. Min erfaring koster , så bliv du hos den unge pige 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 3. Oktober, 2021 Olympus skrev, den 2.10.2021 at 08:16: Det kunne godt ligne hende, men det er ikke de samme billeder som var på. Nu kalder hun sig Raisa, men teksten er den samme. Hmm....bagmændene må sidde og kigge med herinde Jeg kan se hun igen har fået nye billeder på. De ser dog ret ægte ud syns jeg. Kan du bekræfte at det var hende du mødte? Jeg tager gerne en for holdet hvis det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 3. Oktober, 2021 Big3lover skrev, for 5 timer siden: Kan du bekræfte at det var hende du mødte? Nej det var ikke hende. Hende der ville jeg gerne have mødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 3. Oktober, 2021 Nej du har ret det var 100% ikke hende, for hende på linket holder IKKE til i Skt. Jørgensgade. Det har jeg lige fået bekræftet af damen selv, som iøvrigt taler glimrende engelsk. Iøvrigt er hun fra Ungarn - det står i annoncen, og jeg har aldrig set eller hørt om øst-piger i Skt. Jørgensgade, det er som regel altid latinaer. Måske det var hende her.....https://annoncelight.dk/showad/306308. Hun er helt sikkert i Skt. Jørgensgade. Der har også lige været en Sara for nogle få dage siden i Skt. Jørgensgade, som jeg ville har besøgt. Men hun skulle hjem i morgen sagde hun. Hun var også latina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 3. Oktober, 2021 Big3lover skrev, for 46 minutter siden: Iøvrigt er hun fra Ungarn - det står i annoncen, og jeg har aldrig set eller hørt om øst-piger i Skt. Jørgensgade, det er som regel altid latinaer. Jeg har nu prøvet mange piger på den adr. som ikke var latinoer. Den sidste var Inessa som var fra Romanien, det kunne man se på hendes Audi på nummerpladen, selv thai piger har jeg besøgt på den adr.x Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 3. Oktober, 2021 Mr1time skrev, for 2 timer siden: Jeg har nu prøvet mange piger på den adr. som ikke var latinoer. Den sidste var Inessa som var fra Romanien, det kunne man se på hendes Audi på nummerpladen, selv thai piger har jeg besøgt på den adr.x Det er vist ikke den samme adresse på Skt. Jørgensgade vi taler om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 3. Oktober, 2021 Big3lover skrev, 1 time siden: Det er vist ikke den samme adresse på Skt. Jørgensgade vi taler om Sorry, jeg har kun besøgt 2 nr. på den gade. det med hegn og låge med lås, og så den anden ind igennem en port. Har prøvet thai begge steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 4. Oktober, 2021 Mr1time skrev, for 9 timer siden: Sorry, jeg har kun besøgt 2 nr. på den gade. det med hegn og låge med lås, og så den anden ind igennem en port. Har prøvet thai begge steder Ja jeg glemte stedet med låge og lås . Men har stadig aldrig bemærket andre end latinaer og mørke piger på adressen med porten. Men kan jo heller ikke holde øje med det hele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 4. Oktober, 2021 Big3lover skrev, for 4 timer siden: Ja jeg glemte stedet med låge og lås . Men har stadig aldrig bemærket andre end latinaer og mørke piger på adressen med porten. Men kan jo heller ikke holde øje med det hele Sidste besøg ved porten var 10 september ved Patty thai, som faktisk gjorde det rigtigt godt. Det er dog ikke den adr. Jeg kommer ret meget på, det er mere der med låge og lås 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg