Hop til indhold
lars1973

Sofie, KBH NV - dejlig oplevelse

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet Sofie på Ørnevej - 2 gange i forrige uge.

Første gang (mandag) var på grundlag af en meget positiv anmeldelse her på EG. Og anmelderen havde ret, og derfor blev det også til en anden omgang. ½ time 700 kr.

Anden omgang var torsdag, hvor vi havde aftalt at Sofie skulle komme ind i høje hæle og en lille top, og ingen trusser... og det gjorde hun - dog fik jeg lige lov til at sidde i 10 minutter inden hun kom efter at tlf damen (ikke lækker) havde åbnet, og igen 5 minutter mere nøgen efter midt bad.

Men, så kom vi i gang. Hen foran spejlet så vi kunne kysse, se og rage på hinanden. Hun kørte fissen og røven rundt på pikken - super frækt

jeg satte på mig sengen mens Sofie blev stående foran spejlet med spredte ben... kyssede baller og det lille stramme hul, og begyndte langsomt at fingerkneppe hende. Det var hun fuldt med på.... og det er noget jeg kan lide...

Så begge over i sengen til flere kys (med tungen hvis man vil det) og så slikkede hun pik og kugler, men ikke toppen - her kun med kondom - helt ok - og dejligt frækt. Jeg havde bestilt græsk til mig, og det begyndte Sofie på - langsomt og frækt - der var kondom og godt med olie på og jeg fik en god omgang mens hun hele tiden huskede også at sutte pik og tale frækt...

Så satte hun sig overskrævs og lagde sig bag over så der var frit syn til fissen. Jeg kneppede hende langsomt frem og tilbage og hun legede med sin lille blå ven (dildo).... fantastisk og her kom jeg første gang.

Sofie var ikke blevet mæt af første omgang og efter en lille pause slikkede hun mig stiv igen og bestemte at jeg skulle tage hende bagfra foran spejlet... Det gjorde jeg og fik også givet hende en tommel i det bagerste hul mens jeg kørte frem og tilbage. "krogen" har jeg ikke prøvet før - men det er sgu frækt og ikke sidste gang. Efter max 10 minutter tog jeg kondomet af og sprøjtede på sofies baller (efter hendes eget ønske)

Sex: 5 ud af 6 - det kan være at tredje gang kommer helt op - særligt hvis jeg kan få lov at give hende græsk

Lokaler: 3 ud af 6 lidt tarveligt - men ok - og mulighed for bad

Sofie: 5 ud af 6 superfræk og kinky - knap så stram som på billederne - men hun er med på det meste tror jeg,

Pris: 7 ud af 6 - 700 kr. for ½ time - top!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. 

Jeg har selv nydt godt at hendes dejlige personlighed. Jeg går ikke til andre end hende. Hun er dyr, men hun er den første jeg nogen sinde har oplevet, at hun vil det vi laver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...