Hop til indhold
Guest Olympus

Lille lækker krop

Recommended Posts

Guest Olympus

Var forbi hende her i går aftes. https://annoncelight.dk/showad/293576

Dejligt diskret sted når man ankommer om aftenen. Bestilte en halvtime med fræk afslutning kr. 1000,-

Da jeg ankom parkerede jeg bilen inde i gården, der så lukket ud. Men jeg gik op til døren og bankede på. Der blev ikke åbnet i første omgang, så jeg begyndte at gå igen. Men så åbnede hun og jeg gik tilbage og spurgte om hun havde åben.

Der mødte mig en lille pæn dame omkring de 35 - 38. Lille fræk tæt krop med et par gode bryster. Hun griner meget og er meget imødekommende og gør sit bedste for en god oplevelse.

Først lidt "body to body" og derefter gik vi over til det sjove :P Det blev til lidt sut og knep i forskellig stillinger. Hun havde det lidt svært med og tage imod størrelsen (pral) :mrgreen: så vi gik over til et godt håndjob. Midt i det hele ringede det på døren og hun afbrød og gik ud grinede. Da hun kom tilbage, igen grinende, undskyldte hun og sagde jeg skulle bare slappe af.

Fik tilbudt bad bagefter hvilket jeg tog imod, i en meget lille badeværelse. 

Da jeg kom ud til bilen, sad der en thai pige ude i gårde og røg en smøg. Hun smilede og sagde jeg skulle komme igen. Ved dog ikke hvem hun var.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver ikke skrive, at en lille thaipige har det svært med størrelsen på en Mr. Olympus. Det kan vi godt regne ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende to gange, og det må være nok.

Hun har det svært med alle størrelser. Virker som om hun ikke rigtig syns om at blive kneppet ordenligt, når man læser andre anmeldelser.

Men hun er bestemt en lækker thai-pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...