Guest Grydeskeen Skrevet 30. September, 2021 Nu har jeg set et par tråde hvori dumme spørgsmål bliver kommenteret, og tænkte på om det ikke var en god ide at lave en tråd hvor i man, uden ballade, kan stille dumme spørgsmål, og måske få svar. Det kan også være “kloge” spørgsmål, som kan sætte de grå lidt igang. jeg har et par stykker. Er sterilitet arveligt ? En peber frugt er lufttæt ( har tjekket ved at holde den under vand) hvordan er der så kommet luft ind i den ? kom gerne med svar, og stil gerne lignende spørgsmål i denne tråd. husk der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar ( gælder nok kun i denne tråd). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 1. Oktober, 2021 1. Yes it is. (and sometimes you wish it was) 2. Yes and No. It is purely driven by chemistry and the time period it is exposed to the elements. If you soak the pepper in water over time you will see that the pepper will eventually collapse to the surrounding enviroment. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 60 Skrevet 1. Oktober, 2021 Peberfrugten leverer selv gasser gennem udånding under væksten, da den ellers ville implodere, hvilket kan ses på nogle hule frugter, og er ønsket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 1. Oktober, 2021 Buddha skrev, for 37 minutter siden: 1. Yes it is. (and sometimes you wish it was) 2. Yes and No. It is purely driven by chemistry and the time period it is exposed to the elements. If you soak the pepper in water over time you will see that the pepper will eventually collapse to the surrounding enviroment. Crap I forgot to share my stupid questions. 1. If animals could talk. Which species would be the rudest? 2. How many chickens would it take to kill a lion? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 844 Skrevet 1. Oktober, 2021 Hvorfor kan man ikke kilde sig selv? Hvis arbejde er så sundt - hvorfor er det så ikke de syge, der arbejder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Oktober, 2021 Hvis du kører med lysets hastighed, hvad sker der så når du tænder forlygterne? Hvis man forsøger at bevise Murphys lov, går det så galt? Hvis intet klæber til Teflon, hvordan får man så Teflon til at klæbe til panden? Hvorfor krymper får ikke i regnvejr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 1. Oktober, 2021 Hvis du kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hovedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 1. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 58 minutter siden: Hvis du kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hovedet? Skridtet efter blå må vel være sort i processen af at visne pga. ilt og blodmangel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 1. Oktober, 2021 GenerationX skrev, 1 time siden: Skridtet efter blå må vel være sort i processen af at visne pga. ilt og blodmangel Den bliver IKKE sort. Det sker kun når de bliver bidt i halen af en anden sort smølf, eller stukket af en særlig myg. Kan husket sorte smølfer siger GNÆK hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 1. Oktober, 2021 Kanon1 skrev, for 3 timer siden: Hvorfor kan man ikke kilde sig selv? Hvis arbejde er så sundt - hvorfor er det så ikke de syge, der arbejder? Jeg kan sagtens gøre noget ved mig selv som kilder. på min arbejdsplads er der nogen som er temmelig “syge” , efter min mening, og de bliver sku ikke bedre af at arbejde. Jeg er sikker på at de også syntes jeg er “syg” engang i mellem, ihverfald min sans for humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 844 Skrevet 1. Oktober, 2021 Hvor bliver alt det hvide af når sneen smelter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maljen 3 Skrevet 1. Oktober, 2021 Hvorfor smager glasskår af blod? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 1. Oktober, 2021 Hvor bred er Ækvator? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 1. Oktober, 2021 Cruise skrev, for 4 timer siden: Hvor bred er Ækvator? Ækvator er ikke ret bred, men skide lang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 844 Skrevet 2. Oktober, 2021 Hvor bred er en snæver vending? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 2. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 12 timer siden: Grydeskeen skrev, for 13 timer siden: Ækvator er ikke ret bred, men skide lang. Ja, fra den ene ende til den anden. Men hvor begynder Ækvator så og hvor slutter den? Jamen den begynder vel hvor den slutter,- eller er det omvendt? Nå men det blev vist en gang pølsesnak. Hvorfor hedder det egentlig "en gang pølsesnak"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 2. Oktober, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden: Nå men det blev vist en gang pølsesnak. Hvorfor hedder det egentlig "en gang pølsesnak"? Pølsesnak er når man forsøger at charmere en kvinde ved at give hende komplimenter, give hende ret, og få hende til at føle sig forstået. Det er så bare pølsen der snakker, for det er med det formål at få lagt hende ned. Får folk med skæl nogensinde softice uden drys? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 2. Oktober, 2021 Kanon1 skrev, for 8 timer siden: Hvor bred er en snæver vending? Mere snæver end en bred vending Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg