Hop til indhold
ims

Miss wild Esbjerg

Recommended Posts

Kiggede lidt på hende i sidste uge. Der boede hun i Kolding. Måske hun bor i mellem...

Valgte dog ikke at skrive til hende, så ingen hjælp herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok. Synes dog prinsen er lidt voldsom . 2500 godt nok uden gummi. Synes generelt at pigerne forlanger mere og mere derinde. Det er nærmest umuligt at finde nogle der gider noget til 1500 mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 3 minutter siden:

 Synes generelt at pigerne forlanger mere og mere derinde. Det er nærmest umuligt at finde nogle der gider noget til 1500 mere

Tjaa det har du ret i. Tror det hedder udbud/efterspørgsel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 7 timer siden:

I skal være opmærksomme på hun har haft et større vægttab på 45 kg.... Det ses ikke helt på billederne men det plejer at kunne ses. 

Har hun fortalt dig det? Jeg har også kontakt til hende og det nævnte hun intet om, da jeg sagde at de 90 kg umuligt kunne passe når man så hendes billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 21 timer siden:

Har hun fortalt dig det? Jeg har også kontakt til hende og det nævnte hun intet om, da jeg sagde at de 90 kg umuligt kunne passe når man så hendes billeder.

Brysterne er i alt fald lange nok til man ikke kan se bryst vorterne på et frontalt nøgenbillede af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 2.10.2021 at 16:16:

Brysterne er i alt fald lange nok til man ikke kan se bryst vorterne på et frontalt nøgenbillede af hende. 

Har hun sendt sådan et til dig, da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 1 time siden:

Har hun sendt sådan et til dig, da?

Ja og hun har selv sagt fortalt om at have tabt 40 kg. Nægter at tro på hun er så attraktiv som hendes profilbillede ellers lader antyde, ligesom hun lyver om hvor mange betalende mænd hun har haft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...