Hop til indhold
butterfly

Karentæne I Thailand

Recommended Posts

Det er nu officielt, at karentæne perioden er nede på 7 dage for Phuket Sandbox, Samui Plus og hotel karentæne i Pattaya og Bangkok,  starter 1 oktober, men kun for vaccinerede farang, vel og mærke :)

Derefter frit lejde i hele Thailand :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 23 minutter siden:

Det er nu officielt, at karentæne perioden er nede på 7 dage for Phuket Sandbox, Samui Plus og hotel karentæne i Pattaya og Bangkok,  starter 1 oktober, men kun for vaccinerede farang, vel og mærke :)

Derefter frit lejde i hele Thailand :wub:

Er der så nogle steder, der er åbne i fx Pattaya?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da :rolleyes: du må stay on the Beach indtil 10 pm og du kan gå ud og spise om aftenen og drikke af kaffekrus :rolleyes:  indtil 10 pm, så skal du være hjemme :D

Men mon ikke det bliver ophævet senere i år, men det er da en begyndelse på normale tilstande i Thailand 

Men der er stadig væk Coconut Bar på Beach Road, den er åben <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
butterfly skrev, 1 time siden:

Det er nu officielt, at karentæne perioden er nede på 7 dage for Phuket Sandbox, Samui Plus og hotel karentæne i Pattaya og Bangkok,  starter 1 oktober, men kun for vaccinerede farang, vel og mærke :)

Derefter frit lejde i hele Thailand :wub:

Betyder det at hvis man ikke er vacineret skal man ikke i karentæne? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 30.9.2021 at 14:00:

Men mon ikke det bliver ophævet senere i år, men det er da en begyndelse på normale tilstande i Thailand 

Fra 1. nov. åbnes flg. 5 districter: Bangkok, Chiang Mai, Hua Hin, Cha-am, and Chonburi

fra 10 lande, men om det omfatter DK og scandinavien er endnu uvist.

https://thethaiger.com/hot-news/tourism/thailand-to-lift-quarantine-for-vaccinated-tourists-from-low-risk-countries

Flypriserne er ihvertfald i bund og man kan igen booke flyvinger fra CPH til BKK for kun godt kr. 2500,-, hvis man kan acceptere en omvej via Amsterdam eller Paris - og lidt længere rejsetid.

Ab Hamburg har man længe kunnet flyve til ca. 2700,-, men her er priserne nu også nede på godt kr. 2500,- og med samme omveje - men evt. kan det være mere besværligt at få en coronaattest i Tyskland ved afrejse end i DK - og jeg mener også det er nemmere at rejse direkte med tog til lufthavnen i CPH end i HAM.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så første skridt - så bliver det spændende at se, hvornår barer og massagesteder åbner!

Og hvornår man slipper for at gå rundt med maske!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 22 timer siden:

så bliver det spændende at se, hvornår barer og massagesteder åbner!

Coco-nut bar skulle efter sigende være åben ;-)

Ellers har jeg et par kontakter på Line, jeg kan mødes med - bl.a. en fræk 50 årig mutter - ja, nu er hun nok 52l, fra en bar i LK-Metro - og så en rigtig sød pige fra BanChang, som troligt skriver til mig flere gange om dagen - og om jeg ikke snart kommer igen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Coconut Bar er åben,  men med begrændset sortiment af  drikkevarer, vil anbefale at medbringe selv :D

Også begrænset med udvalg af piger og LB :rolleyes:  er self også de hjemløse tidl. Bargirl,  kan fås til discount pris :wacko:

OBS  !!! baren lukker senest kl. 10 pm

Butterfly  :)   pt i stormens øje  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber og krydser alt der kan krydses for mødet i morgen.

Dog ved jeg at jeg først vil rejse når barerne er genåbnet og jeg kunne måske godt tænke mig at lande tidligst 14 dage efter genåbningen for at give dem tid til at få pigerne tilbage til Pattaya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til evt. at blive bedre i december. Her 2 udsagn fra Pattaya mail i dag:

"In addition, the Prime Minister said consumption of alcoholic beverages in restaurants as well as the operation of entertainment venues under appropriate health precautions would be allowed from 1 December."

"Even if Pattaya does open on Nov. 1, the plan is to wait until Dec. 1 before allowing bars and restaurants to sell liquor."

Redigeret af jensen6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...