Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Olympus

En skam man ikke har adgang til SD, men gider heller ikke at betale til det.

Redigeret af Olympus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 5 timer siden:

Shit, jeg kender hende :o Men vidste ikke hun sugar datede… 

Kan du fortælle lidt mere? Evt. i en PB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker du på hvad hun hedder og den slags info? Det er vidst bedst du skriver til hende derinde og ikke privat :) Det ville nok bare spooke hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, den 3.10.2021 at 07:42:

Hendes fornavn starter med N - så vidt jeg ved 

Ja. Det gør det. Havde en dårlig oplevelse. Hun var pæn nok og lækker. Men ikke til noget i sengen. Så fik en spiller og gav hende knap halvdelen af det aftalte og sendte hende hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne burde måske være under anmeldelser, men nu poster jeg den her for at blive i tråden.
 

Jeg har nu mødt hende og hygget med i hende sengen - og jeg er fuldt ud tilfreds. Hun er flot og lækker - og på ingen måde blufærdig, som andre unge kan have en tendens til. Hun er måske en anelse mere buttet end forventet, primært røven, men det gør altså ikke mig noget. Vi var igennem alt det klassiske og sluttede med sex i forskellige stillinger. Hun er meget stram, så det var en kamp ikke at komme for tidligt.

Jeg skal bestemt mødes med hende igen og kan på alle måder anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, den 7.10.2021 at 14:26:

Denne burde måske være under anmeldelser, men nu poster jeg den her for at blive i tråden.
 

Jeg har nu mødt hende og hygget med i hende sengen - og jeg er fuldt ud tilfreds. Hun er flot og lækker - og på ingen måde blufærdig, som andre unge kan have en tendens til. Hun er måske en anelse mere buttet end forventet, primært røven, men det gør altså ikke mig noget. Vi var igennem alt det klassiske og sluttede med sex i forskellige stillinger. Hun er meget stram, så det var en kamp ikke at komme for tidligt.

Jeg skal bestemt mødes med hende igen og kan på alle måder anbefale hende.

Er det hende på billederne?

Hurtig på tasterne er hun. Hurtig til at skrive kun kondom. Sød og imødekommende 

Hun skal helt klart prøves 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der kan bekræfte, om hun stadig har en aktiv bruger? Jeg havde skrevet med hende frem og tilbage noget tid for at finde en dag, men efter vi endelig havde fundet en dag, så var hun pludselig væk - så lader til hun enten af uvisse grunde har blokeret mig eller slettet sin profil?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om hun stadig har en aktiv profil, da jeg har hendes mobil nr. og skriver direkte med hende.

Og nej - det nr. oplyser jeg naturligvis ikke til andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, den 7.12.2021 at 01:25:

Er der nogen, der kan bekræfte, om hun stadig har en aktiv bruger? Jeg havde skrevet med hende frem og tilbage noget tid for at finde en dag, men efter vi endelig havde fundet en dag, så var hun pludselig væk - så lader til hun enten af uvisse grunde har blokeret mig eller slettet sin profil?  

Hendes profil var sidst aktiv for under 2 timer siden. Du er blevet blokeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke skrive så meget (synes ikke det passer så godt til SB anmeldelser), andet end sige hun er reel, med de plusser/minusser der allerede er nævnt, og at hun har det frækkeste blik jeg endnu har set med nogen SB.

Kunne sagtens mødes med hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...