cassanova 576 Skrevet 30. September, 2021 Mit andet besøg ved denne dejlige sjove pige. Jeg mødte op på den oplyste adresse, men det var ikke på denne adresse men derimod overfor på den anden side af gaden det skulle foregå. Hun havde med vilje oplyst den falske adresse så hun fra vinduet overfor kunne holde øje med hvem kunden er. Det var ikke den samme sprudlende glade LilleBlondine som første gang jeg mødte hende i Holsted , hun var uoplagt , træt og lidt sørgmodig. Hun havde glemt hvad vi aftalte via SMS , superfrench og Real kisses plus diverse. Vi var dog hele vejen rundt facesitting, 69, blow uden m.v. Uden det helt store engagement fra hendes side hmmm. Vi sluttede af med at ligge i arm og snak om løst og fast, jeg spurgte om hvorfor hun oplyste forkert adresse det var et eller andet med en Pimp som hun ikke ønskede. Hun burde nok holde en lang pause fra det omflakkende, stressende GP liv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 30. September, 2021 Hmm det var da trist. Hun har også arbejdet uafbrudt siden juni mener jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleBlondine 8 Skrevet 30. September, 2021 Hello guys First at all i don't have any pimp .. I am independend girl I give the adress from the front and look on the windows just because about my safety .. Sometimes they come 2, 3 boys together and i don't want that Thanks for your visit cassanova, nice to see you again ❤️ 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 30. September, 2021 LilleBlondine skrev, for 45 minutter siden: Hello guys First at all i don't have any pimp .. I am independend girl I give the adress from the front and look on the windows just because about my safety .. Sometimes they come 2, 3 boys together and i don't want that Thanks for your visit cassanova, nice to see you again ❤️ You are a nice girl vel nok en af de bedste / sødeste piger som jeg har mødt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg