Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263207

Var for nyligt på besøg hos Elly. 
Havde set hendes annonce før men var egentlig ikke helt tændt på billederne. 
Men nogle gange er det bare med at finde noget der er tæt på, hvor man kan få en aftale i stand hurtigt. Gudskelov for det! 
For en gangs skyld blev jeg meget positivt overrasket. Elly er i mine øjne meget smukkere end på billederne i annoncen. 
Som der er skrevet i andre anmeldelser er opgangen ud til et meget traffikeret kryds. Men det er så også det eneste kritikpunkt jeg har. 
Akten var alt jeg havde bedt om og ønsket. 
Elly taler fint engelsk så der var ingen misforståelser. 
Helt klart et af de beste besøg hos gp længe. Faktisk så godt at jeg har været der en gang mere siden. 

Pigen 9/10

Akten 10/10

Stedet 6/10 (pga. meget lidt diskrete indgang) 

Redigeret af AalborgR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncen er allerede pillet ned....

Var det ud til et befærdet kryds i Nørresundby, for så har jeg besøgt stedet, og der virker det ikke til, at pigerne er der af egen fri vilje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 49 minutter siden:

Annoncen er allerede pillet ned....

Var det ud til et befærdet kryds i Nørresundby, for så har jeg besøgt stedet, og der virker det ikke til, at pigerne er der af egen fri vilje.

Det er det ikke. rimelig sikker på Elly køre solo..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahhhh ja, Vicky - hende har jeg besøgt flere gange - og så kender jeg jo godt krydset i midtbyen :)

Hun er faktisk ret god, på trods af den lidt mærkelige strutmave - jeg troede de første gange at hun var gravid, for hun er jo ikke tyk andre steder. Men hun giver et godt mega blæs, og er ret stram. Dog ikke den mest livlige/humørfyldte dame :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgR skrev, den 30.9.2021 at 10:16:

https://annoncelight.dk/showad/263207

Var for nyligt på besøg hos Elly. 
Havde set hendes annonce før men var egentlig ikke helt tændt på billederne. 
Men nogle gange er det bare med at finde noget der er tæt på, hvor man kan få en aftale i stand hurtigt. Gudskelov for det! 
For en gangs skyld blev jeg meget positivt overrasket. Elly er i mine øjne meget smukkere end på billederne i annoncen. 
Som der er skrevet i andre anmeldelser er opgangen ud til et meget traffikeret kryds. Men det er så også det eneste kritikpunkt jeg har. 
Akten var alt jeg havde bedt om og ønsket. 
Elly taler fint engelsk så der var ingen misforståelser. 
Helt klart et af de beste besøg hos gp længe. Faktisk så godt at jeg har været der en gang mere siden. 

Pigen 9/10

Akten 10/10

Stedet 6/10 (pga. meget lidt diskrete indgang) 

Hej var en tur forbi  Elly søndag d 20-02 og kan kun tilslutte mig alt hvad Aalborg R skriver det er sku FULD valuta for de 600 kr og mere til. hold op et blow hun gir. prøv det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne stemme i koret, jeg besøget Elly i Århus hvor hun er af og til.

Et rigtig godt besøg, Elly levere fuld valuta og ser rigtig flot og naturlig ud. Billederne kan ikke være meget gamle.

Lejligheden var pæn og rydelig.

Hun giver den gas i kanen, giver og godt blow og en god massage, hun er bestemt et gentagende besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...