cock4woman_only 214 Skrevet 30. September, 2021 Well folks! vi har fået et frisk pust blandt glædespiger inden for byskiltet Stella og hvad egentlig gjorde jeg måtte træffe hende? Hmmm var nok hendes direkte facon at svare på via whatsapp og sikkert pga man har billede på sin whatsapp profil sendte en video retur og så var jeg hooked! fik hendes opholdssted oplyst og en aftale kom i stand, og indholdet oversteg mine forventninger fordi hendes øjne stråler totalt liderlighed og smiler næsten konstant, så jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger… bagdøren(anal) blev ikke prøvet efter gensidig aftale… men siger jer hun kan blive våd som pokker og lækkert var det! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DTF 0 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hvor henne i byen holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 12. Oktober, 2021 DTF skrev, for 4 timer siden: Hvor henne i byen holder hun til? Aalborg/Skalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg