Hop til indhold
VeryCurious

Masha Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/328271

Så fik jeg lagt vejen forbi Masha.

Daria og en mørkhåret pige var på altanen.

Nyere og pæn lejlighed i Århus nord.

Masha bruge ægte billeder, men hun har ret uren hun i ansigtet, hvilket er redigeret væk på hendes billeder - eller brugt filter. Anyways, hun er ikke så køn i virkeligheden, som på billederne, men det er helt sikkert hende.

Hendes figur er som på billederne. Ung og slank med små ægte bryster. Det dur! Meeeen så er der heller ikke meget andet positivt at berette.

30min for 1000, hvilket jeg synes er i den dyre ende. Blow med gummi. Standard vare, ikke noret at skrive hjem om. 

Hendes hånd var på gummiet det meste af tiden, og i det hele taget en noget ligegyldig seance.

Pigen er køn, dog lidt uren hud i ansigtet - flot slank krop, men jeg kommer ikke igen. Det var simpelthen for kedeligt og rutinepræget.

Det havde været bedre om hun havde været ærlig og sagt nej, jeg gider ikke i dag.. 

Jeg kommer ikke igen.

Redigeret af VeryCurious

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, nej hun var ude på altanen med siden til, så jeg fik ikke et godt kig på hende - men Mascha er så absolut hende på billederne, og da der er billeder af dem sammen, så skal Darias billeder jo også være retvisende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...