Hop til indhold

Recommended Posts

Fra naturens side er jeg åbenbart blevet temmelig veludstyret. Få har fået een der er ligeså stor som min. Ofte kræver den nærmest: "Brug mig, Brug mig". Hører jeg, eller ser jeg noget,  vækker den mig til live. Jeg tænker naturligvis på min "fantasi". I disse dage kommer den nyeste James Bond film. Hvem drømmer ikke om at være hemmelig agent. Straks begynder "fantasien" at arbejde på et nyt rollespil. Opbygningen er hver gang den samme. Som en drejebog til et teaterstykke starter den op med en kort prolog - hvilken verden befinder vi os i ?. Herefter selve handlingen - dvs den akt som aktørerne skal spille. Endelig en epilog, der afslutter "stykket".

Aktørerne : James spillet af Jensemanden og russisk agent spillet af Illona.

Prolog : James sidder i hotel lobbyen og funderer over sit liv imens han nyder en Dry Martini. Han glæder sig over, at dette er hans absolut sidste mission. Han synes jobbet er blevet for farligt, ligesom han ikke bryder sig om, at dem der engang var fjenden, nu pludselig er ven, for så at skifte rolle igen. Han bestiller endnu en Dry Martini hos den smækre dame i baren. Den smager lidt underlig, og pludselig døser han hen.

Handling : James vågner op, nøgen og fastspændt til en briks. Selv om han er blindfoldet genkender han stemmen fra lobbyens bar. Er han virkelig kommet i kløerne på den berygtede russiske agent Illona ? Han har hørt om hende. Hun taler 11 sprog, håndterer ethvert våben. Hendes farligste våben, som ingen fremmed  agent nogensinde har modstået, er hendes evner i en seng. Mangen nationale hemmeligheder er blevet røbet for en udløsning. Med den rette kombination af forventning, smerte og nysgerrighed ligger James nu der. Vil han kunne klare presset fra Illona ? Klemmer påsættes hans bryster. Illona spytter på ham, og spørger efter de hemmelige oplysninger. Hver gang han skal til at "komme" holder hun inde. Hun sænker sit skød ned over hans næse og mund, så han næsten ikke kan få vejret. Ydmygelsen fortsætter, og til sidst må James afsløre sin viden. De nationale hemmeligheder har været til salg for en udløsning.

Epilog : 3 måneder senere ... James ligger på en strandstol ved strandbaren, og venter på sin Dry Martini. Nyder sit otium, men også skamfuld over, at hans sidste mission fejlede. Hvor bliver Martinien af ? Pludselig hører han en velkendt stemme :" Sidder der nogen på din nabostol?"  I hånden har hun 2 Dry Martini.

Anmeldelse af Illona :  Illona havde i længere tid været på min ønskeseddel til et rollespil. Hendes russisk-klingende navn gjorde hende oplagt til denne rolle, selv om hun virkede pæredansk og med en skøn fynsk accent. Hun faldt utrolig godt ind i rollen - måske hun har en fortid på Odense teaterskole? Foretog et tøjskifte undervejs - gik fra fræk barpige tøj til barsk agent-uniform med kasket. Opdagede jeg først da blindfoldet kom af. Illona er en utrolig flot bygget pige. Stedet er også spændende (Villa Bella). Hun har en veludstyret BDSM afdeling, men jeg valgte alligevel den lidt mere behagelige dobbeltseng. Kommer absolut gerne igen. Fuld Value for Money.

Tak for skøn oplevelse - Jensemanden

Håber behjælpelig broder vil hjælpe med link til Illona og Villa Bella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
jensemanden skrev, for 21 timer siden:

Anmeldelse af Illona :  Illona havde i længere tid været på min ønskeseddel til et rollespil.

Dem, der har Illona på listen skal se at få besøgt hende.

Og dem, der ikke har Illona på deres liste, skal se at få den opdateret.

Illona er intet mindre en fantastisk og meget alsidig.

Pas godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...