Hop til indhold
Molle37

Maya Aarhus - er billederne af hende?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/257986

kiggede på hendes annonce, og synes at jeg kunne genkende teksten fra tidligere, hvor jeg også har været forbi til blow et par gange…tror jeg…

synes dog at billederne er blevet skiftet ud ift tidligere, hvor hun, som jeg husker det optrådte med lidt mere naturlige billeder fremfor de “proffbilleder” som hun har på annoncen nu…

Det kan selvfølgelig også være en helt anden pige end jeg har besøgt tidligere. Men hvis det er samme pige, så er billederne ikke helt lig med virkeligheden.

Jeg har ikke noget at udsætte på “originalen” hvis det er hende….forstår bare ikke hvorfor pigerne drejer deres billeder for langt væk fra virkeligheden…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

Hej Molle37 -  du har ret i at det er nogle prof. billeder hun har på annoncen, men jeg er helt sikker på at det er hende,  -  tlf nr.  matcher det nummer jeg har på mobilen. Det jeg husker hende bedst for var hendes økoblow helt til roden og hendes mange tungekys.

Overvejer da et nyt besøg .

Ved du nogenlunde hvor hun er i århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...