Molle37 175 Skrevet 29. September, 2021 https://annoncelight.dk/showad/257986 kiggede på hendes annonce, og synes at jeg kunne genkende teksten fra tidligere, hvor jeg også har været forbi til blow et par gange…tror jeg… synes dog at billederne er blevet skiftet ud ift tidligere, hvor hun, som jeg husker det optrådte med lidt mere naturlige billeder fremfor de “proffbilleder” som hun har på annoncen nu… Det kan selvfølgelig også være en helt anden pige end jeg har besøgt tidligere. Men hvis det er samme pige, så er billederne ikke helt lig med virkeligheden. Jeg har ikke noget at udsætte på “originalen” hvis det er hende….forstår bare ikke hvorfor pigerne drejer deres billeder for langt væk fra virkeligheden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 29. September, 2021 Hej Molle37 - du har ret i at det er nogle prof. billeder hun har på annoncen, men jeg er helt sikker på at det er hende, - tlf nr. matcher det nummer jeg har på mobilen. Det jeg husker hende bedst for var hendes økoblow helt til roden og hendes mange tungekys. Overvejer da et nyt besøg . Ved du nogenlunde hvor hun er i århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg