Hop til indhold

Når handles ligner hinanden for meget

Featured Replies

Skrevet

Jeg er flere gange gjort opmærksom på, at mit handle ligger ret tæt på to andre. Dette er noget man ikke ved før man er oprettet som bruger, og så er det jo lidt sent at skifte.

Er det ikke muligt at lave et lille script som scanner alle nye handles? Ved f.eks. 70-80% genkendelighed skal den nye bruger få en meddelelse som siger, at det valgte handle ligner et eksisterende, og at vedkommende derfor bliver bedt om at finde et andet.

Skrevet

Jeg er flere gange gjort opmærksom på, at mit handle ligger ret tæt på to andre. Dette er noget man ikke ved før man er oprettet som bruger, og så er det jo lidt sent at skifte.

Er det ikke muligt at lave et lille script som scanner alle nye handles? Ved f.eks. 70-80% genkendelighed skal den nye bruger få en meddelelse som siger, at det valgte handle ligner et eksisterende, og at vedkommende derfor bliver bedt om at finde et andet.

Hehe er du den "rigtige" GL, hvis du kender Naomi så jeg hvem du er :)

Skrevet
  • Author

Så er jeg nok ikke den rigtige. :) Og det her spørgsmål får jeg iøvrigt hver eneste gang jeg logger på chatten.

Hehe er du den "rigtige" GL, hvis du kender Naomi så jeg hvem du er :)

Skrevet
... og så er det jo lidt sent at skifte
Ikke nødvendigvis. Aben skiftede jo "i en moden alder" fra Sexafhængige Hugo til Bonobo :)
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Aben skiftede jo "i en moden alder" fra Sexafhængige Hugo til Bonobo :)

Send mig, Organizer eller Admininstrator en PM hvis man ønsker et andet navn.

Skrevet
  • Author

Så blev mit handle ændret. En stor tak til mod for god service. :)

d'Artagnan

previously known as girl lover

Skrevet

Så blev mit handle ændret. En stor tak til mod for god service. :)

d'Artagnan

previously known as girl lover

Velbekom :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.