Hop til indhold
d'Artagnan

Når handles ligner hinanden for meget

Recommended Posts

Jeg er flere gange gjort opmærksom på, at mit handle ligger ret tæt på to andre. Dette er noget man ikke ved før man er oprettet som bruger, og så er det jo lidt sent at skifte.

Er det ikke muligt at lave et lille script som scanner alle nye handles? Ved f.eks. 70-80% genkendelighed skal den nye bruger få en meddelelse som siger, at det valgte handle ligner et eksisterende, og at vedkommende derfor bliver bedt om at finde et andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er flere gange gjort opmærksom på, at mit handle ligger ret tæt på to andre. Dette er noget man ikke ved før man er oprettet som bruger, og så er det jo lidt sent at skifte.

Er det ikke muligt at lave et lille script som scanner alle nye handles? Ved f.eks. 70-80% genkendelighed skal den nye bruger få en meddelelse som siger, at det valgte handle ligner et eksisterende, og at vedkommende derfor bliver bedt om at finde et andet.

Hehe er du den "rigtige" GL, hvis du kender Naomi så jeg hvem du er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg nok ikke den rigtige. :) Og det her spørgsmål får jeg iøvrigt hver eneste gang jeg logger på chatten.

Hehe er du den "rigtige" GL, hvis du kender Naomi så jeg hvem du er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
... og så er det jo lidt sent at skifte
Ikke nødvendigvis. Aben skiftede jo "i en moden alder" fra Sexafhængige Hugo til Bonobo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke nødvendigvis. Aben skiftede jo "i en moden alder" fra Sexafhængige Hugo til Bonobo :)

Send mig, Organizer eller Admininstrator en PM hvis man ønsker et andet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så blev mit handle ændret. En stor tak til mod for god service. :)

d'Artagnan

previously known as girl lover

Velbekom :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...