Bravion2 2 Skrevet 29. September, 2021 Var henne at besøge den nye ejer af Viborgvej efter bad, barbering og tand børstning. Hun spørger med det samme hvad jeg kunne tænke mig, og jeg siger sex i 30 min. til 800 kr. uden massage. Hun forlanger 1000 kr. men jeg vil ikke betale så meget, er nødt til at åbne hoveddøren, før hun ombestemmer sig. Men brokker sig stadigvæk over de 200 kr. hun kunne havde tjent ekstra. Hun vold tørrer også lille manden med vådservietter selvom jeg lige havde vasket den efter at have tisset af. Jeg vil gerne have hende ovenpå men det vil hun ikke. Vi prøver missionæren, men hun har hånden imellem og bagefter bagfra med samme resultat. Hånden er igen imellem så man ikke kan bevæge sig frit. Jeg er nødt til at stoppe efter lidt under 10 min. Da jeg ikke kan få noget ud af det. Meget dårlig oplevelse. Måske kan hun massere, fik dog ikke prøvet det, men sexen skal hun holde sig fra. Jeg kommer ikke igen. https://annoncelight.dk/showad/283589 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 29. September, 2021 Sjovt nok næsten samme oplevelse du har haft med den polske pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bravion2 2 Skrevet 29. September, 2021 Jeps, men hende her var dog sødere og tvang mig ikke til at gå efter 3 min. sex. Men dog stadigvæk en dårlig oplevelse. Jeg er normalt udrustet og plejer ikke at opleve en hånd imellem. Dette er nok 3 gang i mange år, at jeg har prøvet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 29. September, 2021 Meget mærkelig efterlysning Men du ville jo ikke give fuld pris, så kan du jo heller ikke forlange fuld service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg