Hop til indhold
Bravion2

Randers Asiatisk sød piger

Recommended Posts

Var henne at besøge den nye ejer af Viborgvej efter bad, barbering og tand børstning. Hun spørger med det samme hvad jeg kunne tænke mig, og jeg siger sex i 30 min. til 800 kr. uden massage. Hun forlanger 1000 kr. men jeg vil ikke betale så meget, er nødt til at åbne hoveddøren, før hun ombestemmer sig. Men brokker sig stadigvæk over de 200 kr. hun kunne havde tjent ekstra. Hun vold tørrer også lille manden med vådservietter selvom jeg lige havde vasket den efter at have tisset af. Jeg vil gerne have hende ovenpå men det vil hun ikke. Vi prøver missionæren, men hun har hånden imellem og bagefter bagfra med samme resultat. Hånden er igen imellem så man ikke kan bevæge sig frit. Jeg er nødt til at stoppe efter lidt under 10 min. Da jeg ikke kan få noget ud af det. Meget dårlig oplevelse. Måske kan hun massere, fik dog ikke prøvet det, men sexen skal hun holde sig fra. Jeg kommer ikke igen. 

https://annoncelight.dk/showad/283589

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, men hende her var dog sødere og tvang mig ikke til at gå efter 3 min. sex. Men dog stadigvæk en dårlig oplevelse. Jeg er normalt udrustet og plejer ikke at opleve en hånd imellem. Dette er nok 3 gang i mange år, at jeg har prøvet det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...