Hop til indhold

Anmeldelse/omtale

Featured Replies

Skrevet

Kan professionelle lagen-gymnaster sige noget om hvad en god/dårlig anmeldelse eller bare omtale betyder for mængden henvendelser?

Baggrunden for spørgsmålet er mængden af , ofte ubehjælpsomme anmeldelser, der stor-roser en enkelt og ny pige og hvor det er anmelderens første indlæg.

Så egentlig er spørgsmålet - Virker den enkelte anmeldelse eller ej, eller skal der flere anmeldelser til?

Skrevet
Chock Dims skrev, for 10 minutter siden:

Kan professionelle lagen-gymnaster sige noget om hvad en god/dårlig anmeldelse eller bare omtale betyder for mængden henvendelser?

Baggrunden for spørgsmålet er mængden af , ofte ubehjælpsomme anmeldelser, der stor-roser en enkelt og ny pige og hvor det er anmelderens første indlæg.

Så egentlig er spørgsmålet - Virker den enkelte anmeldelse eller ej, eller skal der flere anmeldelser til?

På os “ gamle kunder” virker sådan en anmeldelse overhovedet ikke

Men dårlige anmeldelser tager jeg til efterretning så selvfølgeligt betyder anmeldelser noget- men ikke alt

knus

Skrevet
Servciesboy skrev, 1 time siden:

På os “ gamle kunder” virker sådan en anmeldelse overhovedet ikke

Men dårlige anmeldelser tager jeg til efterretning så selvfølgeligt betyder anmeldelser noget- men ikke alt

knus

Mit spørgsmål gik egentlig ud på om pigerne kan mærke en forskel efter en anmeldelse. Altså, om de får flere henvendelser efter en ubehjælpsom anmeldelse skrevet af en med 1 stk indlæg.

Du har helt ret i at det ikke virker på erfarne læsere, men sporadiske læsere vil jeg tro kan falde for det

Redigeret af Chock Dims

Skrevet

For os betyder det en del når der bliver givet dårlige anmeldelser.

Og vi bliver glade når der er positive.

Husk bare på alt er individuelt hvad har Jensen kan li er ikke sikkert har Petersen kan li.

Så tror de fleste gange vælger vi at forholde os til dette.

Skøn og smuk dag til jer og god weekend vh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.