Hpsims 2 Skrevet 28. September, 2021 Jeg er i kastrup på torsdag aften hvem ville i tage at besøg eller have besøg af gerne en frodige pige/dame håber at der nogle der kan give et bud 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 28. September, 2021 (edited) Hej Hpsims, jeg vil foreslå dig at læse denne begavede kommentar, som blot er få timer gammel. god tur til verdensstaden Kastrup Redigeret 28. September, 2021 af Roger Rabbit Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 28. September, 2021 Frodig pige/dame må jeg foreslå Thyra Frank, hun er da frodig. Se hvis det er til sex så skal du måske i en helt anden boldgade, jeg tror ikke hun tilbyder den slags, men så er du nød til at præciser lidt mere hvad du vil og søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 28. September, 2021 Hpsims skrev, for 2 timer siden: Jeg er i kastrup på torsdag aften hvem ville i tage at besøg eller have besøg af gerne en frodige pige/dame håber at der nogle der kan give et bud Hvorfor spørger du dog igen og igen? Gør dog selv en indsats Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 29. September, 2021 Hpsims skrev, for 10 timer siden: Jeg er i kastrup på torsdag aften hvem ville i tage at besøg eller have besøg af gerne en frodige pige/dame håber at der nogle der kan give et bud jeg skal i bland selv butikken på Amagerbrogade på lørdag aften, hvilke bland selv slik skal jeg vælge syntes du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 29. September, 2021 Ny startegi skrev, for 17 minutter siden: jeg skal i bland selv butikken på Amagerbrogade på lørdag aften, hvilke bland selv slik skal jeg vælge syntes du ? Labre larver... (jeg finder selv ud) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg