DJone 0 Skrevet 28. September, 2021 Er der nogen som vil dele deres erfaringer om denne kvinde ? https://sugardaters.com/da/profile/yDZ6655jZe jeg har ingen erfaring med hende. på forhånd tak Send gerne pb for diskretion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 29. September, 2021 DJone skrev, for 13 timer siden: Er der nogen som vil dele deres erfaringer om denne kvinde ? https://sugardaters.com/da/profile/yDZ6655jZe jeg har ingen erfaring med hende. på forhånd tak Send gerne pb for diskretion Jeg skal mødes med hende i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 30. September, 2021 DJone skrev, den 28.9.2021 at 19:20: Er der nogen som vil dele deres erfaringer om denne kvinde ? https://sugardaters.com/da/profile/yDZ6655jZe jeg har ingen erfaring med hende. på forhånd tak Send gerne pb for diskretion Jeg kan desværre ikke dele min erfaring med hende, da hun ikke ønsker dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 7. Oktober, 2021 Hun er super fræk . Hvis du er hendes type . Tror ikke hun er til smart i en fart typen . Hun kan godt lide at blive domineret EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJone 0 Skrevet 21. Oktober, 2021 Gråskæg42 skrev, den 30.9.2021 at 07:17: Jeg kan desværre ikke dele min erfaring med hende, da hun ikke ønsker dette det er ok men Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJone 0 Skrevet 21. Oktober, 2021 EPO skrev, den 7.10.2021 at 10:41: Hun er super fræk . Hvis du er hendes type . Tror ikke hun er til smart i en fart typen . Hun kan godt lide at blive domineret EPO Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 22. Oktober, 2021 EPO skrev, den 7.10.2021 at 10:41: Hun er super fræk . Hvis du er hendes type . Tror ikke hun er til smart i en fart typen . Hun kan godt lide at blive domineret EPO Jeg er ved at lave en aftale med hende. Og hvis bare lidt af det hun skriver holder bliver det nogle meget frække timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 1. November, 2021 longdong skrev, den 22.10.2021 at 14:41: Jeg er ved at lave en aftale med hende. Og hvis bare lidt af det hun skriver holder bliver det nogle meget frække timer Fik du så mødt hende . Hun er næsten online hver dag, og svare hurtigt , men har desværre ikke mødt hende . Er hun tyk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 11 Skrevet 13. November, 2021 Jeg har fået en aftale med hende. Og holder bare halvdele af det hun lover bliver det årets kneppetur. Hun vil det hele med både rollespil, blow med slug og anal. Godt nok er hun lidt buttet og sugar er nok i overkanten. Men jeg tager chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 23. November, 2021 Til Pikkemand: Har du fået kneppet "smiltiltulipan" Hvordan var hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 11 Skrevet 23. November, 2021 jørgen55 skrev, 1 time siden: Til Pikkemand: Har du fået kneppet "smiltiltulipan" Hvordan var hun ? Jeg sender pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJone 0 Skrevet 23. November, 2021 Pikkemand skrev, for 2 timer siden: Jeg sender pb var det mulig at jeg også kunne komme til at høre lidt om henne i en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 23. November, 2021 Pikkemand skrev, for 2 timer siden: Jeg sender pb Jeg vil da også gerne høre nærmere om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 27. December, 2021 Gråskæg42 skrev, den 30.9.2021 at 07:17: Jeg kan desværre ikke dele min erfaring med hende, da hun ikke ønsker dette Ved du om hun stadig er aktiv? Hun er tilsyneladende væk fra SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 11 Skrevet 27. December, 2021 Er der virkelig slet ingen som ved om hun stadig er aktiv? Eller ved hvor hun kan kontaktes? Jeg kunne virkelig godt tænke mig hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 29. December, 2021 Jeg fik en aftale med hende - og en rigtig fræk en. Vi aftalte både blød spanking, anal og legetøj. Jeg havde lejet en lejlighed, hvor der bl.a. er en Tremor (Google det) Og så sprang hun i målet. Lidt trist. Sidst jeg havde hende i sengen var det forrygende - og der fik hun også lov til at ride på Tremor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 21. Januar, 2022 Er der nogen der ved hvor man kan leje en lejlighed/værelse til hygge med en kvinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 21. Januar, 2022 jørgen55 skrev, for 1 time siden: Er der nogen der ved hvor man kan leje en lejlighed/værelse til hygge med en kvinde ? www.legelejlighed.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 7. Maj, 2022 Så er der en god nyhed. Hun er tilbage på SD med ny profil https://sugardaters.com/da/profile/kQZn4_DOzr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg