Hop til indhold
DJone

Smiltiltulipan, (tidligere guldogblå) Sjælland, Næstved

Recommended Posts

Hun er super fræk . Hvis du er hendes type . Tror ikke hun er til smart i en fart typen . Hun kan godt lide at blive domineret 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, den 30.9.2021 at 07:17:

Jeg kan desværre ikke dele min erfaring med hende, da hun ikke ønsker dette

det er ok men Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, den 7.10.2021 at 10:41:

Hun er super fræk . Hvis du er hendes type . Tror ikke hun er til smart i en fart typen . Hun kan godt lide at blive domineret 

EPO

Tak for info 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, den 7.10.2021 at 10:41:

Hun er super fræk . Hvis du er hendes type . Tror ikke hun er til smart i en fart typen . Hun kan godt lide at blive domineret 

EPO

Jeg er ved at lave en aftale med hende. Og hvis bare lidt af det hun skriver holder bliver det nogle meget frække timer

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, den 22.10.2021 at 14:41:

Jeg er ved at lave en aftale med hende. Og hvis bare lidt af det hun skriver holder bliver det nogle meget frække timer

Fik du så mødt hende . Hun er næsten online hver dag,   og svare hurtigt , men har desværre ikke mødt hende . Er hun tyk ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en aftale med hende. Og holder bare halvdele af det hun lover bliver det årets kneppetur. Hun vil det hele med både rollespil, blow med slug og anal. Godt nok er hun lidt buttet og sugar er nok i overkanten. Men jeg tager chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, den 30.9.2021 at 07:17:

Jeg kan desværre ikke dele min erfaring med hende, da hun ikke ønsker dette

Ved du om hun stadig er aktiv? Hun er tilsyneladende væk fra SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en aftale med hende - og en rigtig fræk en. Vi aftalte både blød spanking, anal og legetøj. Jeg havde lejet en lejlighed, hvor der bl.a. er en Tremor (Google det)

Og så sprang hun i målet. Lidt trist. Sidst jeg havde hende i sengen var det forrygende - og der fik hun også lov til at ride på Tremor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...