Hop til indhold
Jambajamba

Trans fuji odense

Recommended Posts

TRANSVESTIT ODENSE SEXY

Miss Fuji, tilbage. Kun tidsbestilling.

Nogle der kender den annonce fra eb? Nogle som har prøvet "hende"??

Jeps, det har jeg. Men det efterhånden ved at være noget tid siden, vel omkring 3 år, da hun i sin tid var på klinik i Horsens (den på Bøghsgade, der nu er lukket). Hun er en thai ladyboy og var (i hvert fald dengang) meget sød, vældig pæn og feminin. Jeg husker desværre ikke alle detaljer om hendes udseende (størrelse af pik/bryster etc) men mener ganske bestemt at jeg havde en rigtig god oplevelse med hende. Odense er desværre lidt langt at køre fra Århus.

Fandt lige et par gamle indlæg om Fuji alias Transasian:

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_posts.asp?TID=3345&title=transasian-odense

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_posts.asp?TID=2113&KW=Transasian&title=shemale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, det har jeg. Men det efterhånden ved at være noget tid siden, vel omkring 3 år, da hun i sin tid var på klinik i Horsens (den på Bøghsgade, der nu er lukket). Hun er en thai ladyboy og var (i hvert fald dengang) meget sød, vældig pæn og feminin. Jeg husker desværre ikke alle detaljer om hendes udseende (størrelse af pik/bryster etc) men mener ganske bestemt at jeg havde en rigtig god oplevelse med hende. Odense er desværre lidt langt at køre fra Århus.

Fandt lige et par gamle indlæg om Fuji alias Transasian:

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_posts.asp?TID=3345&title=transasian-odense

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_posts.asp?

TID=2113&KW=Transasian&title=shemale

Hej, lyder til hun godt kan besøges, ville bare ønske der var nogle billeder af hende, og de der 15-17cm er perfekt til mig ,,

Har kiggede lidt rundt og nogle skriver hun er den samme som hende der er ved Royal thai massage i Odense, og deres klink ligger osse tæt ved sygehuset, der er ikke nogle der kunne fiske et billede frem et sted, kunne godt tænke mig og se hende lidt, om man ligesom tænder på hende.

Der er ikke nogle herinde der har besøgt hende i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, lyder til hun godt kan besøges, ville bare ønske der var nogle billeder af hende, og de der 15-17cm er perfekt til mig ,,

Har kiggede lidt rundt og nogle skriver hun er den samme som hende der er ved Royal thai massage i Odense, og deres klink ligger osse tæt ved sygehuset, der er ikke nogle der kunne fiske et billede frem et sted, kunne godt tænke mig og se hende lidt, om man ligesom tænder på hende.

Der er ikke nogle herinde der har besøgt hende i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miss Fuji er den ladyboy, som er ved Royal thai massage... Jeg har besøgt hende sidste år, og kan fortælle, at oplevelsen var ok.. Jeg har tidligere kontaktet hende i år, og da oplyste hun, at hun var stoppet med at yde seksuelle ydelser.. Men hun er så åbenbart tilbage på banen igen, med dyre priser for hendes ydelser..Mht billeder så prøv at google stiften, jeg mener, at der ligger en gammel artikel online med billede fra dengang klinikken på Sdr. Boulevard åbnede..

Mvh PAX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miss Fuji er den ladyboy, som er ved Royal thai massage... Jeg har besøgt hende sidste år, og kan fortælle, at oplevelsen var ok.. Jeg har tidligere kontaktet hende i år, og da oplyste hun, at hun var stoppet med at yde seksuelle ydelser.. Men hun er så åbenbart tilbage på banen igen, med dyre priser for hendes ydelser..Mht billeder så prøv at google stiften, jeg mener, at der ligger en gammel artikel online med billede fra dengang klinikken på Sdr. Boulevard åbnede..

Mvh PAX

Hej pax det lyder godt ,, du skriver dyre priser for hendes ydelser? Kan du huske hva hun tager for en halv time både altid og passiv??

Evt andre der har input?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er sidst jeg spurgte Fuji 1500 kr for en halv time, hvor hun er passiv.. Jeg har lige været hos Trans Sara i Kolding, hvor jeg fik en kanon god halv time med hende som passiv for 1000 kr...

:-) PAX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...