Hop til indhold

Jaquline Jade, Seductiongirls, September 2021

Featured Replies

Skrevet

Hej

I September 2021 besøgte jeg Jaquline Jade - Seduction Girls

Det var Jaqulines første gang på Seductiongirls, hun sagde også at jeg var hendes første kunde - uha uha - og jeg fik en helt fantastisk oplevelse! 

Jaquline kommer ind i rummet i flot rødt undertøj og tårnhøje hæle. Jeg sidder i stolen, hvorefter hun sætter sig på mit ben og lægger armen om mig, og der er fri berøring på hendes skønne krop. 

Herefter viser hun velvilligt sin flotte krop frem! 

Jaquline har flot blond hår til skuldrende, flotte markerede kindben, smukke øjne og store fyldig læber. 

Jaqulines krop er helt perfekt. Hun har en slank krop , og er meget fast, stærk og smidig. 

Jaqulines Babser er store, runde og faste -naturligvis silikone - de er vidunderlige at røre ved og hun placerer selv mine hænder på dem  - det er fantastisk. 

Bagtil er Jaquline udstyret med den mest fantastiske numse. Balderne er runde, fyldige og strutter nærmeste lige ud i luften, som et par flotte fodbolde. Det er simpelthen så flot lavet og giver hende en fantastisk figur og udsøgte former. Helt igennem fænomenalt.

Jaqulines ben er lange, veltrænede og glatte. 

Mellem dem gemmer Prinsessen sig - en udsøgt flot, glat og stram honning mis. Ikke at jeg fik smagt den, men da jeg lå på sengen fik hun gledet ned på mig, så jeg kunne mærke missen, og jeg fik et kys.

Det var helt fantastisk med hende på toppen, jeg glemt tid og sted. Jeg nød bare hendes krop, hendes bevægelser og hendes duft. Så efter ganske få minutter der kom jeg! 

Herefter lå vi i længere tid filtret ind i hinanden og snakkede om alt muligt, herunder hendes start i denne vidunderlige branche. Hun er en sand fryd og en ægte Gudinde. Jeg har tabt kæbe og mund til hende. 

Desværre kostede sorte kys 400 ekstra og det havde jeg ikke med, så det kunne desværre ikke blive denne gang med Jaquline. 

Personlighed, Energi og Service er til et 12-tal

Oplevelsen er til et 12-tal.

Præsentation er til et 12-tal. 

Stedet er kendt og er til et 10-tal. 

Jeg besøger helt sikkert Jaquline igen. 

Skrevet

-er det den samme pige som Jessi Jade????

Skrevet

Jeg prøver at få dette indlæg slettet, da jeg ikke havde spurgt om tilladelse. 

Skrevet
Seductiongirls skrev, for 5 timer siden:

Nej

hvornår kommer der billeder på???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.