Hop til indhold

Pha i Flensborg

Featured Replies

Skrevet

Hej,

er der nogen der ved, om Pha har lukket butikken?

Har ringet flere gange og skrevet e-mail. Intet svar, og e-mailen kommer retur med besked om, at mailadressen ikke kunne findes. 

Ved ikke, om hun har fået nyt telefonnr., så skriv evt. en PB, hvis du ved, hvordan man kommer i kontakt med hende. 

Tak

Donethat

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Prøv FB

Har prøvet

Skrevet
Donethat skrev, for 1 time siden:

Har prøvet

-fik du ikke svar så?

Skrevet

Jeg var i Flensborg i lørdags, og der havde de åbent. Det var Pha, der tog imod, men desværre ikke hende,
jeg fik massage af.

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-fik du ikke svar så?

Har ikke skrevet til hende fra min private FB/Messenger, men fandt både hendes telefonnr. og mailadresse på FB, men som nævnt intet svar på telefonen og mailen retur med fejl :-?

Skrevet
  • Author
antonm skrev, for 2 timer siden:

Jeg var i Flensborg i lørdags, og der havde de åbent. Det var Pha, der tog imod, men desværre ikke hende,
jeg fik massage af.

tak, så er hun der da endnu :)

Det ender nok med, at jeg tager chancen og banker på og håber, at Pha er der og har tid. Hun er altså alle pengene+ værd, når hun er i topform :wub:

Skrevet
Donethat skrev, for 28 minutter siden:

Har ikke skrevet til hende fra min private FB/Messenger, men fandt både hendes telefonnr. og mailadresse på FB, men som nævnt intet svar på telefonen og mailen retur med fejl :-?

Jeg har skrevet med hende på fb 

Skrevet

Hvornår har du været sammen med Pha sidst og er der iøvrigt nogen der har det for nyligt og kan berette mere?

Redigeret af Food1975

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.