Hop til indhold
Donethat

Pha i Flensborg

Recommended Posts

Hej,

er der nogen der ved, om Pha har lukket butikken?

Har ringet flere gange og skrevet e-mail. Intet svar, og e-mailen kommer retur med besked om, at mailadressen ikke kunne findes. 
 

Ved ikke, om hun har fået nyt telefonnr., så skriv evt. en PB, hvis du ved, hvordan man kommer i kontakt med hende. 
 

Tak

Donethat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-fik du ikke svar så?

Har ikke skrevet til hende fra min private FB/Messenger, men fandt både hendes telefonnr. og mailadresse på FB, men som nævnt intet svar på telefonen og mailen retur med fejl :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
antonm skrev, for 2 timer siden:

Jeg var i Flensborg i lørdags, og der havde de åbent. Det var Pha, der tog imod, men desværre ikke hende,
jeg fik massage af.

tak, så er hun der da endnu :)

Det ender nok med, at jeg tager chancen og banker på og håber, at Pha er der og har tid. Hun er altså alle pengene+ værd, når hun er i topform :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 28 minutter siden:

Har ikke skrevet til hende fra min private FB/Messenger, men fandt både hendes telefonnr. og mailadresse på FB, men som nævnt intet svar på telefonen og mailen retur med fejl :-?

Jeg har skrevet med hende på fb 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår har du været sammen med Pha sidst og er der iøvrigt nogen der har det for nyligt og kan berette mere?

Redigeret af Food1975

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...