Hop til indhold
youngatheart

Har nogen besøgt denne frække pige i Esbjerg?

Recommended Posts

youngatheart skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/322772

Har set hendes annonce flere gange, og har lysten til et besøg hos hende, men er der nogen der kan berette noget fra et besøg hos hende ?

Hej!

jeg aflagde hende et besøg for nylig. Det var en næsten surrealistisk oplevelse. Stedet hvor hun holder til/bor er det mest socialt belastede område i Esbjerg. Lejlighederne ejes af Esbjerg kommune og lejes ud til personer som har det svært hjemløse, Mange grønlændere ,stofmisbrugere m.v. Jeg mødte op i hendes lejlighed, hold da kæft mand et roderi/svineri , har aldrig set noget lignende, vidner om totalt mangel på overskud. Pigen var virkelig sød og venlig.overraskende petit og så egentligt ok ud. Jeg blev vist ind i soveværelset , en madras på gulvet med et tæppe lagt over. Jeg havde bestilt økoblow med slug. Hun klædte sig helt af , ganske nydelig ungpigekrop. Blowjobbet var sgu ok . Hun tilbyder kun BJ. Hun gir også gerne BJ i f.eks. Naturen , off. Steder m.v. Et økoblow en varm sommerdag i skoven af hende ville faktisk ikke være værst. Hun kan nok overtales til mere fornemmer jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en god oplevelse i sidste uge. Lækker krop og et rigtig godt bj ifht. at det endte med at være i bilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...