Hop til indhold

Har nogen besøgt denne frække pige i Esbjerg?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/322772

Har set hendes annonce flere gange, og har lysten til et besøg hos hende, men er der nogen der kan berette noget fra et besøg hos hende ?

Skrevet
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/322772

Har set hendes annonce flere gange, og har lysten til et besøg hos hende, men er der nogen der kan berette noget fra et besøg hos hende ?

Hej!

jeg aflagde hende et besøg for nylig. Det var en næsten surrealistisk oplevelse. Stedet hvor hun holder til/bor er det mest socialt belastede område i Esbjerg. Lejlighederne ejes af Esbjerg kommune og lejes ud til personer som har det svært hjemløse, Mange grønlændere ,stofmisbrugere m.v. Jeg mødte op i hendes lejlighed, hold da kæft mand et roderi/svineri , har aldrig set noget lignende, vidner om totalt mangel på overskud. Pigen var virkelig sød og venlig.overraskende petit og så egentligt ok ud. Jeg blev vist ind i soveværelset , en madras på gulvet med et tæppe lagt over. Jeg havde bestilt økoblow med slug. Hun klædte sig helt af , ganske nydelig ungpigekrop. Blowjobbet var sgu ok . Hun tilbyder kun BJ. Hun gir også gerne BJ i f.eks. Naturen , off. Steder m.v. Et økoblow en varm sommerdag i skoven af hende ville faktisk ikke være værst. Hun kan nok overtales til mere fornemmer jeg.

Skrevet

Jeg havde en god oplevelse i sidste uge. Lækker krop og et rigtig godt bj ifht. at det endte med at være i bilen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.