Hop til indhold
skrivemabbi

Sandy Aarhus - brudte aftaler

Recommended Posts

Søndag skrev jeg til Sandy om jeg kunne besøge hende mandag kl. 10. Hun svarede OK og at jeg skulle skrive det igen mandag morgen.

Skrev mandag morgen - fik svar en time senere - hun var lige vågnet, så en dialog med lange pauser imellem: Hvor lang tid jeg ville have. ny sms med besked om prisen. ny besked med adressen. OK 5 minutter skrev jeg så, her var klokken allerede 10 minutter over 10. og så kom beskeden. Sorry, I just wake up, I have time 11.50. 

det svarede jeg ikke på.

jeg har haft en nøjagtig tilsvarende oplevelse med hende for nogle måneder siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
skrivemabbi skrev, for 13 minutter siden:

Søndag skrev jeg til Sandy om jeg kunne besøge hende mandag kl. 10. Hun svarede OK og at jeg skulle skrive det igen mandag morgen.

Skrev mandag morgen - fik svar en time senere - hun var lige vågnet, så en dialog med lange pauser imellem: Hvor lang tid jeg ville have. ny sms med besked om prisen. ny besked med adressen. OK 5 minutter skrev jeg så, her var klokken allerede 10 minutter over 10. og så kom beskeden. Sorry, I just wake up, I have time 11.50. 

det svarede jeg ikke på.

jeg har haft en nøjagtig tilsvarende oplevelse med hende for nogle måneder siden.

Jeg har besøgt hende rigtig mange gange, 25 + i hvert fald, gennem de sidste par år, hvor hun har været i byen.

Nogle af besøgene har været helt fantastiske, som noget af det bedste man kunne få. Men der har været udfald.

Jeg tænker disse udfald er begrundet i, at hun har mange kunder hver eneste dag er min opfattelse.

Jeg tror også det er derfor hendes kommunikation nogle gange kan være lidt pudsig. Men at hun har mange kunder er selvfølgelig ingen undskyldning. 

Hun er - normalt -  et besøg værd, uden al tvivl, synes jeg. Hun er som regel fantastisk.  Bare irriterende de gange man fanger hende på en dårlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
skrivemabbi skrev, for 34 minutter siden:

Søndag skrev jeg til Sandy om jeg kunne besøge hende mandag kl. 10. Hun svarede OK og at jeg skulle skrive det igen mandag morgen.

Skrev mandag morgen - fik svar en time senere - hun var lige vågnet, så en dialog med lange pauser imellem: Hvor lang tid jeg ville have. ny sms med besked om prisen. ny besked med adressen. OK 5 minutter skrev jeg så, her var klokken allerede 10 minutter over 10. og så kom beskeden. Sorry, I just wake up, I have time 11.50. 

det svarede jeg ikke på.

jeg har haft en nøjagtig tilsvarende oplevelse med hende for nogle måneder siden.

Når vi alle vil besøge den samme pige, ender det ofte som det du oplevede, det ville være rart hvis pigerne ikke tog imod så mange kunder om dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
skrivemabbi skrev, for 57 minutter siden:

Søndag skrev jeg til Sandy om jeg kunne besøge hende mandag kl. 10. Hun svarede OK og at jeg skulle skrive det igen mandag morgen.

Skrev mandag morgen - fik svar en time senere - hun var lige vågnet, så en dialog med lange pauser imellem: Hvor lang tid jeg ville have. ny sms med besked om prisen. ny besked med adressen. OK 5 minutter skrev jeg så, her var klokken allerede 10 minutter over 10. og så kom beskeden. Sorry, I just wake up, I have time 11.50. 

det svarede jeg ikke på.

jeg har haft en nøjagtig tilsvarende oplevelse med hende for nogle måneder siden.

Du havde jo en lignende oplevelse med den samme pige tidligere. Hvorfor ikke skrive en anmeldelse og droppe pigen en gang for alle?

Så får hun også færre kunder og kan honorere dem hun har

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...