Hop til indhold

Antal kunder om dagen?

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg er nysgerrig over antallet af kunder en pige får om dagen. Er der nogen der har en ide om hvor mange ca. om dagen? Er der evt. nogen af pigerne herinde der vil fortælle hvor mange kunder de ca. har om dagen?

Skrevet

en udsendelse i tv med Bubber, fortalte bordelmutter, at der var en pige der ikke kunne få penge nok, som havde 29 kunder på en dag, det resulterede i at hun var ødelagt og græd i flere dage.

Skrevet

Mon pigerne egentlige er interesseret i at oplyse om det?

For det første er det vist ret varierende.

For det andet giver det vel et skær af eksklusivitet, at pigen ikke har så mange.

Omvendt skal der jo tjenes nogen penge.

Så hvis vi kunder efterlades med en illusion om at hun ikke har så mange, så er det vel fint.

Skrevet

Hej haija

Du kan jo prøve og spørge, men jeg tror ikke du får et ærligt svar, for hvad er det gode svar for os kunder ? Skal vi ikke bare lade det være pigernes forretnings hemmelighed

-Og jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, hvis det bare er almindelig nysgerighed så OK.

kh

Servicesboy

ar

Hej. Jeg er nysgerrig over antallet af kunder en pige får om dagen. Er der nogen der har en ide om hvor mange ca. om dagen? Er der evt. nogen af pigerne herinde der vil fortælle hvor mange kunder de ca. har om dagen?
Skrevet
  • Author

Hej haija

Du kan jo prøve og spørge, men jeg tror ikke du får et ærligt svar, for hvad er det gode svar for os kunder ? Skal vi ikke bare lade det være pigernes forretnings hemmelighed

-Og jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, hvis det bare er almindelig nysgerighed så OK.

kh

Servicesboy

ar

Hej. Jeg skal ikke bruge det til noget. Jeg er bare nysgerrig.

Skrevet

Jeg tør godt svare :-)

Privat har jeg typisk 3-4 gæster på en dag.

Jeg er rigtigt god til at stoppe når jeg ikke har lyst til mere og er mæt.

Jeg har ofte måtte sige nej til vagter i Jylland fordi at Jyde mutre har en ide om at der skal være åbent til kl kvalme og det er jeg ikke så god til.

Sjovt nok har jeg aldrig mødt een eneste mand som ikke har kunne forstå det.

Kun de jyske bordelmutre :-)

Trine

Skrevet

Jeg har ofte måtte sige nej til vagter i Jylland fordi at Jyde mutre har en ide om at der skal være åbent til kl kvalme og det er jeg ikke så god til.

Kun de jyske bordelmutre :-)Trine

Det kan være noget med at nogle mænd - måske mest jyske?, helst kun vil besøge en massageklinik, efter mørkets frembrud og snige sig rundt langs husmurerne - jeg ved det ikke, men der er en del døgnåbne klinikker i området, hvor der når jeg er kommet op ad formiddagen - ikke blev lukket op, selvom der skulle være døgnåbent, lyset er tændt i vinduet og jeg ringer på de alm. 3 gange - så der må være et behov for natteåbent, men det er som regel ikke på de døgnåbne klinikker man skal forvente den mest ekslusive service, for når pigen så evt. endelig får lukket op og ser noget slap og søvndrukken ud - så tænker jeg bare at det vist ikke bliver den store oplevelse og kører igen - og undgår vedkommende pige/sted igen.

Det kan godt være nogle piger påstår at de ikke kan sige nej til at holde døgnåbent, men så er de efter min mening ikke tro mod sig selv, eller kun ude på at score en hurtig profit til sig selv og mutteren, for det er jo som regel ikke noget med at de er billigere - snarere tværtimod :evil:

Skrevet

Har altid og jeg mener altid flippet total over denne " magt" de muttere synes de skal udøve...!!! Jeg har forståelse for, at det er en forretning og at det er surt som kunde ,at komme til en lukket dør, MEN det er f... vores krop og når den ikke orker nummer 10 i rækken, ja så må det da kun være sund fornuft og rarest for gæsten ,at vi siger fra... Jeg tænker rufferi og alt andet og det får mig op i det røde fælt hver gang!!! Prisen og åbningstiden må som selvstændig være vores valg, man kan jo bare, hvis man ved at kl 20 plejer Man at blive træt, skrive det i annoncen og sige det på båndet... I pigekollektivet har vi åbent når vi vil arbejde og ellers lukket og vi får sgu aldrig nogen klager.. Hvis jeg har haft 4 til dominans, så jeg træt og brugt, og så lukker jeg et par timer og gå en tur eller sover, den/ de næste gæster skal også have fuld service jo... Godt at arbejde for sig selv, som trine skriver, så kan 4 være det og ja så er det sådan... Der kun en til at passe på os og det er os selv.

Skrevet

Trine. Ja jeg får ofte spørgsmålet hvornår lukker du. Når så jeg svarer. Når jeg ikke har lyst til mere sex og sjov. Så får jeg aldrig en sur mine.. men tvært i mod et svar tilbage om at det har man stor respekt for. Jeg har aldrig oplevet at det er taget ilde op.

Dagsform er helt igennem afgørende for hvor mange gæster jeg har. Har jeg en forud bookning som ligger først på aftenen afstemmer jeg min dag efter det.

Skrevet

Så er der jo en detalje som som startskriveren ikke tager højde for....

Er det kbh. åbningstider eller "jyske" åbningstider?

Som mange gange er det dobbelte af kbh.-træffe tider?

Er det til en kviki? coctail? ½ Time eller til 2 timer eller mere?

Er det blide eller de lidt mere hårde former?

Og hvis vi viste hvornår og hvormange der kom på en dag, var vi der kun de dage.

De dage man sidder og spiller ludo med hunden?

Eller de dage man farer rundt?

Oplysninger af den slags kan vist kun interessere skattevæsnet eller herre der vil opsøge en som sidste gæst for en totalt afregning af pigens indtægt. (røverrier)

Men ellers så har vi alle hængt nummerrullen ud ved døren og dem der ikke når det, kan klare det ved at benytte ophængte køkkenrulle...... :D:D:D:D:D:D:D

vi leger kun med puteren imens man er på vagt for at lige tage en pause YEEEEEEEEEEEEEES :D:D:D:D:D

Finanskrise eller andet findes ikke i vores del af verden :D:D :D

Skrevet

Hej

Jeg har aldrig overvejet hvor mange gæster der kommer pr. dag, men for mig er det bedre at blive afvist en gang i mellem, end at "pigen" føler sig presset til at tage endnu en gæst.

For mig er det et sundhedstegn at pigerne siger stop, når de ikke har lyst/overskud til flere gæster. De der er nød til at blive ved af økonomiske årsager har et problem, som både kan give sig udslag i utilfredse gæster, og hvad værre er, er at det helt sikkert også er dårligt for pigen.

Det må da være bedre at få besked om at man ikke kan få en tid i dag, men er velkommen en anden dag, end at få en dårlig oplevelse, så keep up the good Work piger og tag, og bevar kontrollen over jer selv, og jeres tid!

Så en aftale hos jer ikke kommer til at minde om en aftale hos lægen, hvor der ikke er tid til noget, og alt kan klares med piller.

Skrevet

Men ellers så har vi alle hængt nummerrullen ud ved døren og dem der ikke når det, kan klare det ved at benytte ophængte køkkenrulle...... :D:D:D:D:D:D:D

Hvis du var rigtigt service minded, så stillede du nogle nogle mandlige onani legetøj ved siden af nummerrullen :D

Skrevet

Nu har jeg ikke nogen kunder :P

Men jeg fået af vide af en pige at hun havde ca. 5-6 om dagen :)

Skrevet

Kun de jyske bordelmutre :-)

Trine

Det kan jeg give dig et meget kort svar på Trine........... Vi Jyder er et hårdtarbejdende folkefærd :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Har altid og jeg mener altid flippet total over denne " magt" de muttere synes de skal udøve...!!! Jeg har forståelse for, at det er en forretning og at det er surt som kunde ,at komme til en lukket dør, MEN det er f... vores krop og når den ikke orker nummer 10 i rækken, ja så må det da kun være sund fornuft og rarest for gæsten ,at vi siger fra... Jeg tænker rufferi og alt andet og det får mig op i det røde fælt hver gang!!! Prisen og åbningstiden må som selvstændig være vores valg, man kan jo bare, hvis man ved at kl 20 plejer Man at blive træt, skrive det i annoncen og sige det på båndet... I pigekollektivet har vi åbent når vi vil arbejde og ellers lukket og vi får sgu aldrig nogen klager.. Hvis jeg har haft 4 til dominans, så jeg træt og brugt, og så lukker jeg et par timer og gå en tur eller sover, den/ de næste gæster skal også have fuld service jo... Godt at arbejde for sig selv, som trine skriver, så kan 4 være det og ja så er det sådan... Der kun en til at passe på os og det er os selv.

Helt enig. Jeg gider heller ikke selv og kneppe en pige der ikke har lyst eller træt. Det skal også være en god oplevelse for pigen, som det er for mig. Der er ikke noget bedre end at se en pige nyder at blive gennemkneppet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.