Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

En hurtig og kedelig anmeldelse. Det var  helt uden drama eller brudte forventninger og uden underlige krav eller betaling for ekstra services og hvad ellers der skrives i anmeldelser .

Besøgte  Dina til en 15 min blow.  Sikke en flot kvinde med en lækker og moden krop. Wow siger jeg bare.  Alt er stille og rolig og helt uden ung pige drama. Virkelig befriende  med modent samvær med et voksent og roligt menneske.

Dina giver en dejlig blid og våd blow. Hun gør det fremragende og er opmærksom på at man som gæst får en god oplevelse. Jeg kom ud over de store og lækre bryster og hun får virkelig trukket al saft ud af en mand. Det var egentlig det. Fik leveret det jeg havde bestilt og havde en god oplevelse.

Mine varmeste anbefalinger til dem der påtænker at  besøge Dina. Hun er måske den bedste GP i Jylland. Helt sikkert den bedste GP jeg har besøgt.

Link? - led efter annoncen på annoncelight

Redigeret af Chock Dims

Skrevet

Ja, hun kan noget helt særligt med sin mund <3 besøger hende regelmæssigt når hun er i Esbjerg.

Skrevet

Er det denne skønne kvinde https://annoncelight.dk/showad/238561 ?

Skrevet

Har besøgt Dina en enkelt gang i Vejle til et blow. Det var skønt! Og kan kun tilslutte mig, at hun er sød og helt nede på jorden.

hun er på listen over de piger jeg gerne vil besøge igen. 
gad godt at hun kom til Aarhus på sine ture rundt om i landet.

Skrevet

Ja DinaG leverer varen hver gang. På fredag når hun skal besøges igen, har vi 3 års jubilæum med besøg ca 1 gang om måneden

Glæder mig til endnu en gang, at tumle med dig DinaG:rolleyes:

Skrevet
gamlingen skrev, for 6 minutter siden:

Ja DinaG leverer varen hver gang. På fredag når hun skal besøges igen, har vi 3 års jubilæum med besøg ca 1 gang om måneden

Glæder mig til endnu en gang, at tumle med dig DinaG:rolleyes:

husk blomster :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.