Hop til indhold
Hr. Børgesen

MassageKlinikken2021, 19, Vanløse

Recommended Posts

Hej alle.

Er der nogen herinde der har prøvet lykken hos den dejlige unge dame..?

Har min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. :) Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingen

Jeg har selv spurgt, om jeg kunne booke en tid, og fik straks nedenstående retur:

Har min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. :) Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingenHar min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. :) Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingenHar min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. :) Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 2 timer siden:

Ok. Man kan åbenbart ikke kopiere tekst fra sugardaters.com. Sorry.

https://sugardaters.com/da/profile/b8Wgp9evoE

"Klinikken" vil have penge forud. Haha.

Det er fordi du kopier teksten direkte fra SD og på SD er tekstfarven hvid og her er der hvid baggrund: 

Har min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. :) Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 16 minutter siden:

Ok. Tak for hjælpen :)

Det var så lidt ;) Du kan selv prøve det ved at markerer det du har kopieret ind så vil du se at teksten kommer frem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...