Hr. Børgesen 97 Skrevet 27. September, 2021 Hej alle. Er der nogen herinde der har prøvet lykken hos den dejlige unge dame..? Har min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingen Jeg har selv spurgt, om jeg kunne booke en tid, og fik straks nedenstående retur: Har min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingenHar min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingenHar min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter behandlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 27. September, 2021 Ok. Man kan åbenbart ikke kopiere tekst fra sugardaters.com. Sorry. https://sugardaters.com/da/profile/b8Wgp9evoE "Klinikken" vil have penge forud. Haha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 27. September, 2021 Næppe da, profilen er helt ny! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 27. September, 2021 Hr. Børgesen skrev, for 2 timer siden: Ok. Man kan åbenbart ikke kopiere tekst fra sugardaters.com. Sorry. https://sugardaters.com/da/profile/b8Wgp9evoE "Klinikken" vil have penge forud. Haha. Det er fordi du kopier teksten direkte fra SD og på SD er tekstfarven hvid og her er der hvid baggrund: Har min egen klinik i Vanløse.. jeg kræver depositum på 200 kr da jeg skal bevise overfor min chef jeg har haft kunder og at der ikke bliver stjålet i kassen. Og du betaler de sidste 250 kr efter behandlingen er færdig. Intet er kontant. Efter 16:00 for at passe på der ikke bliver tyveri. Kun over MobilePay. Åbningstider.. 16:00 til 01:00 og for andre tidspunkter af dagen. Så har du mulighed for at lave en aftale som passer dig. Men det min chef der massere i dagtimerne og du skal stadig betale depositum men du har mulighed for at betale de resterende kontant efter din behandling… dagtimerne har åbent fra 09:00 til 14;00. Lindre smerter hvor du har ondt. Og du får en vandflaske bageefter med iskoldt vand da det vigtigt at drikke efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 27. September, 2021 SnowmanDK skrev, for 2 minutter siden: Det er fordi du kopier teksten direkte fra SD og på SD er tekstfarven hvid og her er der hvid baggrund: Ok. Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 27. September, 2021 Hr. Børgesen skrev, for 16 minutter siden: Ok. Tak for hjælpen Det var så lidt Du kan selv prøve det ved at markerer det du har kopieret ind så vil du se at teksten kommer frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg