Hop til indhold
Jaruff

NEW STUNNING EMMA IN CHRISTIANSHAVN

Recommended Posts

BUC2610 skrev, den 2.10.2021 at 21:37:

Jeg er også nysgerrig her?!? Ellles må jeg jo tage en for holdet!

BUC

Hej, jeg har besøgt Emma for ca. 1 år siden og i dag besøgte jeg hende igen. Billederne passer fint til den pige man møder. Hun en 

en pige med dejlige kvindelige former. Stedet er meget diskret i Christianshavn. Kom ud i god tid det hvis du er i bil så bliver Du ikke udfordret med at finde parkering. Hun var høflig og imødekommende overfor mig. Jeg nyttede mit 30 min sammen med hende og jeg var ikke tvivl hun gjord også. God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dag for anden gang besøgte jeg søde Emma. Hun som altid været sød og imødekommende. På vej ud hun fortalte mig at hun er har for en uge mere dog hun skal bo på Frederiksberg i kommende uge. God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte også denne Emma. Hun er sød og imødekommende. Men pæn eller lækker synes jeg ikke hun er. Stor mave, små bryster og alt for meget makeup der ikke måtte røres eller kysses. Virker usikker. Efter at vi havde småsludret lidt og jeg havde betalt 700kr for en halv time, blev jeg sendt i bad. Tilbage på sengen blev pikken maseret indtil rejsning og så kondom på og et energisk BJ, men ikke specielt rart. Jeg havde svært ved at være med. På et tidspunkt blev hun træt og spurgte hvad jeg ville. Jeg besteg bjerget og tog missionæren indtil jeg kom. Jeg kunne kun komme hurtigst muligt afsted igen, ud af døren

en af de oplevelser hvor man efterfølgende ærger sig over at have været for ivrig og liderlig til ikke at tænke klart og sige nej tak i døren

stedet 10/10

pigen krop 3/10

pigen sød 7/10

oplevelsen samlet 4/10

det sker ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt man kan have så forskellige oplevelser…… jeg har også været forbi her på falderebet. 
Kommunikation gik fint, ingen lang ventetid ved døren, sød og smilende da hun tog imod mig. Hyggelig snak inden, en skøn krop der var ganske pæn og svarede til hvad jeg havde forventet, godt udseende. Jeg fik en god gang sex, hun virkede “på”, og fik det jeg ønskede for pengene, så alt i alt en skøn oplevelse og jeg besøger da gerne Emma igen når hun kommer til Danmark igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...