Hop til indhold

19 årig pik glas tøs sønderborg

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen 

Jeg faldt over denne annonce og blev lidt fristet over en 19 årig tøs der sidder på hug foran med munden fuld

Jeg vil lige høre om nogen har prøvet hende og kan berette lidt om akten og om hun er overvægtig eller hvordan?? 

https://annoncelight.dk/showad/327448

Skrevet
Slikkepind skrev, for 25 minutter siden:

Hej alle sammen 

Jeg faldt over denne annonce og blev lidt fristet over en 19 årig tøs der sidder på hug foran med munden fuld

Jeg vil lige høre om nogen har prøvet hende og kan berette lidt om akten og om hun er overvægtig eller hvordan?? 

https://annoncelight.dk/showad/327448

Er det pikken eller tøsen der er af glas ?

Skrevet

Jeg har haft æren af at prøve hende til et blowjob. Hun er super fræk og ved bestemt hvordan hun skal bruge sin mund og tunge. 

Skrevet
  • Author

Foregår det et diskret sted i naturen eller er det et befærdet sted?? 

Er hun en pæn pige

Skrevet

Jeg mødtes med hende et diskret sted i naturen, og jeg syntes hun var en ganske pæn pige.

Skrevet
Ståpik skrev, Lige nu:

MON dog hun findes i virkeligheden????:D

Det gør hun bestemt

Skrevet

Tror i trænger til briller der ingen billeder på den annonce

Skrevet
Sdrjyden15 skrev, den 27.9.2021 at 22:10:

Jeg ved mere om et par dage 

Venter spændt

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Hej alle sammen

Jeg hade lavet en aftale med hende her sidste dag

Skrev en mail til hende og fik hurtigt svar tilbage. Efter et par mails frem og tilbage hade vi aftale tid og sted

Ankommer så senere til det aftalte sted og inden alt for længe kommer en nydelig ung pige hen til mig ved bilen

Hun beder om at vi afregner med det samme og at hun så ville gå hen i hendes bil med dem inden vi kunne gå i gang med at hygge

Jeg valgte så at takke nej tak da det lyder som en knap så god ide i mine øre

Har desværre læst at der er nogle herinde som er blevet snydt på nogenlunde samme måde med at pige lige skal ud i bilen at hente noget eller lignende også aldrig kommer tilbage igen

Vi sagde pænt farvel til hinanden jeg jeg kørte stille og roligt hjem af igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.