Hop til indhold
Spirillen

Tur til Tyskland - første etape

Recommended Posts

Kære brugere af Euroguide.

Tak for de mange inspirerende indlæg, som jeg brugte til at planlægge min tur i Tyskland. Mærkeligt nok klarede jeg planlægning uden at skulle stille 10.000 spørgsmål :D.

Første etape: La Vita Wallenhorst. http://www.partytreff-lavita.de/

La Vita er en flatrate Club a la Optasia. GirlLover har glimrende beskrevet de fysiske rammer så det hopper jeg let og elegant over. http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=37&t=4866

Jeg ankom til klubben omkring kl. 17.00. ringede på og blev lukket ind i receptionen. Receptionen er nærmest en del af spiseområdet, så det gav nogle lidt mærkelige oplevelser, bl.a. i forbindelse med at ungt swingerpar var på besøg for at lige at tjekke stedet ud. De gik desværre igen. Der var 12 piger på job og gennem hele aftenen var forholdet pige / mand ca. 1:1.

Tekenfrauen forklarede mig først lidt om klubben – jeg havde ikke været der før. Fik en morgenkåbe, et håndklæde, et par sandaler og anvist et skab, samt besked på at henvende mig i baren når jeg var klar – så skulle hun finde en pige til at vise mig rundt. Betalte i første omgang EUR 100 for 5 timer.

Nr. 1: Amy http://www.partytreff-lavita.de/girls/emy.html

Amy er typisk rumbul. Mørkhåret, rimelig pæn krop og kunne noget engelsk. Hun viste mig rundt i klubben og tilbage til baren, hvor hun spurgte mig om vi skulle finde et værelse. Jo tak – det ville jeg gerne. Det blev til en gang fransk uden og sex i diverse stillinger. Ikke en oplevelse, der vil stå som noget specielt, men det var jo også første tur på værelset, så jeg leverede heller ikke nogen langtrukken præstation. Tilbage til baren, hvor man får en polet af tekenfrauen, som man så afleverer til pigen.

Nr. 2: Chayenne. http://www.partytreff-lavita.de/girls/chayenne.html

Chayenne er polsk, men har boet lang tid i Tyskland. Hun har lidt nogle fantastiske kasser. Jeg troede egentlig at det var kaufenkassen til at begynde med, men nej de var skam ægte- jeg kunne jo bare selv mærke efter. Tak som byder – de stritter og er pæn faste. Vi sad først og snakke lidt i en sofa, hvorefter vi fandt et værelse. Igen en gang fransk uden og sex i diverse stillinger – dengang uden spritzen – det var nok for tæt på min tur med Amy.

Nr. 3: Andra.

Andra har tidligere arbejdet på Optasia under navnet Melissa. Hun er stadig på deres hjemmeside, men der var en del af ”gamle” piger, der er blevet fyret. Jeg tror egentlig hun var ked af at miste sit arbejde der. Det havde været et fast job for hende i halvandet år og nu havde hun pludselig intet arbejde, ingen steder at bo og ingen sygeforsikring. Jeg har efterfølgende opdaget, at hun heller ikke længere er i La Vita. Vi genopfriskede vore minder fra Optasia. Vi havde været sammen ved et gang bang, som hun fortalte, at de fleste af pigerne hader. De skal være med og må ikke sige nej. Det fleste gange går det godt, men der havde været nogle gange hvor mænd, specielt fra Afghanistan og lande deromkring havde behandlet pigerne dårligt. Vi danskere har til gengæld et godt ry for at behandle pigerne godt. Værn om dette. Efter havde snakket en halv time, blev vi enige om at finde et værelse. Igen fransk og sex – denne gang med spritzen.

Nu var det tid til en pause. Jeg var en tur i sauna med Monika – mere om hende senere. Herefter endnu et bad og jeg tilbragte en halv time i relaxrummet. Mente herefter at jeg var kampklar igen.

Nr. 4 Jennifer

Hun er nok en af de flotteste flatrate piger jeg har set. Vi sad først lidt og snakkede og gik derefter ind på et værelse. Jeg havde desværre overvurderet mine evner. Jeg var ikke specielt klar og trods et ihærdigt forsøg, blev det kun til en halvslatten oplevelse. Aldrig mere sauna!

Nr. 5: Carmen.

Belært af mine nylige erfaringer måtte jeg hellere holde en pause. Satte mig i en sofa og fik selskab af Carmen. Pigerne får jo poletter pr. tur på værelset, så der går normalt ikke lang tid fra at de har sat sig, til spørgsmålet kommer, om man vil med en tur på værelset. Jeg forklarede Carmen, at jeg desværre havde brug for en pause, men det var ok – så kunne vi bare sidde og snakke og have det rart. Og jo vi havde det rart. Carmen er en rigtig varm pige, så vi sat tæt og snakkede, kælede for hinanden og befølte hinandens kroppe uden at det blev usømmeligt. Bare ganske almindelig kys og kærtegn, som nok kunne havde foregået på et diskotek. Vi måtte jo ende på værelset og det blev til en rigtig god gang hygge og kærestesex – dog uden spritzen. Efter en halv time på værelset tilbage til baren, få / aflevere en polet – hun skulle jo tjene nogle penge.

Jeg havde i første omgang betalt for 5 timer og de var ved at være gået. Men nu havde jeg det lige så dejligt, så jeg forlængede bare mit ophold. Jeg kunne betale differencen på EUR 30 når jeg gik.

Nr. 6: Vivienne. http://www.partytreff-lavita.de/girls/vivienne-de.html

Vivianne er tysker og en af de mere erfarne piger. Vi sad og hyggesnakke i baren på tysk – det gik helt fint sidst på aftenen. Ret hurtigt kom spørgsmålet om vi ikke skulle finde et værelse og foretage os noget der. Jo – det kunne vi da godt. Inde på værelset smed vi klunset og jeg fik besked på at lægge mig på ryggen på sengen. Hun gik i gang med fransk uden og hun sutter som en drøm. Efter noget tid kunne jeg mærke, at det var lige før jeg kom, og forklarede hende at hun lige måtte slappe lidt af, for ellers kom jeg i hendes mund. Jamen det måtte jeg da gerne. Tak som byder. Der gik ikke lang tid før jeg kom og hun blev bare ved at sutte til jeg var helt tømt. Jeg fandt senere ud af, at hun er mottofrau – det vil sige, at hun er til mere end alm. fransk uden og sex.

Nu var der partystemning i klubben. Der blev danset både alm. og the balkan style. Det var selvfølgelig frivilligt om man ville være med. Monika, som er klubbens pige med mest humør og krudt i rumpetten, gav et nummer i tyrkisk dans – altså den helt ærbare.

Nr. 7: Monika. http://www.partytreff-lavita.de/girls/monika-neu.html

Efter lidt dans med Monika synes hun, at vi skulle bruge noget af vores energi på et værelse. Fint – glimrende forslag. Det blev endnu en gang fransk uden og sex – men det var en slatten præstation. Vivienne må have suget det sidste krudt ud af dunken.

Nu var det tid til at finde tilbage til hotellet. Jeg fik min nøgle tilbage i baren, gik ud i omklædningsrummet og klædte mig på. 2 af pigerne, som jeg ikke havde nået at være sammen med, kom ud til mig i omklædningsrummet og spurgte om jeg ikke ville bliver der lidt længere – vi havde jo ikke lært hinanden at kende, men nej – det måtte blive en anden gang. Jeg havde jo allerede planer for dagen efter.

Afregnede for den forlængede tid og for drikkevarer. Jeg havde drukket for hele 4 EUR hele aftenen. Efter en sjov aften forlod jeg klubben efter 7 timer.

La Vita kan helt klart anbefales – jeg synes at den er et niveau over Optasia. Pigerne er kønnere og har nogle knap så slidte kroppe, stemningen er bedre, tiden på værelset er ikke så presset – hvis du kan præstere i en halv time så er det ikke noget problem og hvis du ikke er tilfreds med ydelsen, jamen så giver du ikke en polet til pigen. Jeg så en af de andre gæster ikke aflevere en polet. Pigen var selvfølgelig lidt sur men jeg tror, at hun næste gang anstrengte sig mere for at levere en bedre ydelse. En del af pigerne bor oven på klubben, men en del af dem har et liv uden for klubben, hvor La Vita et arbejde, hvor de tager bilen til om morgenen og kører hjem igen om aftenen. Den når ikke helt FKK niveau – det måtte jeg erkende efter mine oplevelser de på næste 2 etaper. Mere om dette senere.

Spirillen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super beretning Spiril, lyder som en af de bedre FlatRate-klubber. Ser frem til at høre om de næste etaper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...